%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Будник, О. Б. %D 2013 %F zu2:9755 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 69 %P 66-69 %T ФІЛОСОФСЬКО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЕТНІЧНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ЯК ТЕОРЕТИЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ЇЇ ПЕДАГОГІЧНОГО РОЗУМІННЯ %U http://eprints.zu.edu.ua/9755/ %X У статті висвітлено сутність етнічної соціалізації особистості у філософсько-культурологічному контексті, обґрунтовано теоретичні засади її ефективності в професійній підготовці майбутнього педагога. Визначено, що важливим орієнтиром у розвитку вітчизняної професійної освіти є принцип культуровідповідності. Обґрунтовано, що результатом ефективності етнічної соціалізації майбутнього педагога є рівень сформованості його етнокультурної компетентності, готовність до етнічної соціалізації учнів у навчальному-виховному процесі школи.