%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Васьківська, Г. О. %D 2013 %F zu2:9756 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 69 %P 70-74 %T МЕТАПРЕДМЕТНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЗНАНЬ ПРО ЛЮДИНУ В СТАРШОКЛАСНИКІВ %U http://eprints.zu.edu.ua/9756/ %X У статті розглянуто актуальність проблеми реалізації метапредметного підходу в процесі формування системи знань про людину. Досліджено потенційні можливості знань про людину для підготовки старшокласників до самостійного життя за умови реалізації метапредметного підходу в змісті освіти. Розкрито деякі дидактичні умови метапредметного підходу до формування системи знань про людину в учнів старшої школи. Наголошено, що використання метапредметного підходу в сучасному навчальному процесі дає змогу переорганізовувати навчальні курси, включаючи сучасні питання, завдання й проблеми, у тому числі значущі для молоді. Завдяки цьому учні краще розумітимуть процеси становлення наукових і практичних знань.