eprintid: 9756 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/00/97/56 datestamp: 2013-10-01 12:21:55 lastmod: 2015-08-15 04:27:56 status_changed: 2013-10-01 12:21:55 type: article metadata_visibility: show title: МЕТАПРЕДМЕТНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЗНАНЬ ПРО ЛЮДИНУ В СТАРШОКЛАСНИКІВ language: ukraine abstract: У статті розглянуто актуальність проблеми реалізації метапредметного підходу в процесі формування системи знань про людину. Досліджено потенційні можливості знань про людину для підготовки старшокласників до самостійного життя за умови реалізації метапредметного підходу в змісті освіти. Розкрито деякі дидактичні умови метапредметного підходу до формування системи знань про людину в учнів старшої школи. Наголошено, що використання метапредметного підходу в сучасному навчальному процесі дає змогу переорганізовувати навчальні курси, включаючи сучасні питання, завдання й проблеми, у тому числі значущі для молоді. Завдяки цьому учні краще розумітимуть процеси становлення наукових і практичних знань. creators_name: Васьківська, Г. О. creators_id: vaskivska@mail.ru ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 69 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 70-74 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Васьківська, Г. О. (2013) МЕТАПРЕДМЕТНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЗНАНЬ ПРО ЛЮДИНУ В СТАРШОКЛАСНИКІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). с. 70-74. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9756/1/13.pdf