relation: http://eprints.zu.edu.ua/9760/ title: ТЕОРЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЛІ ВИКЛАДАЧА-НАСТАВНИКА В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ТЕХНІЧНОГО НАПРЯМКУ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ТИПУ ''КОЛЕДЖ'' creator: Калушка, В. П. subject: L Освіта (Загальне) description: У статті розкрито питання формування основних аспектів підготовки бакалаврів технічного профілю до їх професійної діяльності та наведено основні етапи розробки теоретичної моделі цієї підготовки в умовах коледжу. Розглянуто питання теоретико-педагогічної ролі викладача-наставника в процесі фахової підготовки студентів вищих навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації. Значну увагу приділено розвитку особистісних якостей та соціально-педагогічному супроводу студентів, а саме процесу реалізації креативного його потенціалу та ролі при цьому тьютора (викладача-наставника). publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка date: 2013 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/9760/1/17.pdf identifier: Калушка, В. П. (2013) ТЕОРЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЛІ ВИКЛАДАЧА-НАСТАВНИКА В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ТЕХНІЧНОГО НАПРЯМКУ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ТИПУ ''КОЛЕДЖ''. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). с. 89-92. ISSN 2076-6173 language: ukraine