eprintid: 9760 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/00/97/60 datestamp: 2013-10-02 05:53:51 lastmod: 2015-08-15 04:28:31 status_changed: 2013-10-02 05:53:51 type: article metadata_visibility: show title: ТЕОРЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЛІ ВИКЛАДАЧА-НАСТАВНИКА В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ТЕХНІЧНОГО НАПРЯМКУ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ТИПУ ''КОЛЕДЖ'' language: ukraine abstract: У статті розкрито питання формування основних аспектів підготовки бакалаврів технічного профілю до їх професійної діяльності та наведено основні етапи розробки теоретичної моделі цієї підготовки в умовах коледжу. Розглянуто питання теоретико-педагогічної ролі викладача-наставника в процесі фахової підготовки студентів вищих навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації. Значну увагу приділено розвитку особистісних якостей та соціально-педагогічному супроводу студентів, а саме процесу реалізації креативного його потенціалу та ролі при цьому тьютора (викладача-наставника). creators_name: Калушка, В. П. creators_id: director@tk.te.ua ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 69 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 89-92 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Калушка, В. П. (2013) ТЕОРЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЛІ ВИКЛАДАЧА-НАСТАВНИКА В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ТЕХНІЧНОГО НАПРЯМКУ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ТИПУ ''КОЛЕДЖ''. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). с. 89-92. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9760/1/17.pdf