%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Коновалова, Е. Ю. %D 2013 %F zu2:9761 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 69 %P 97-101 %T СТРАТЕГІЯ ЧИТАННЯ: КОРЕЛЯЦІЯ ПЕРВИННИХ І ВТОРИННИХ НАВЧАЛЬНИХ ТЕКСТІВ %U http://eprints.zu.edu.ua/9761/ %X Категорія відтворюваності зводиться до мовленнєвої компетенції носіїв мови в тій її частині, яка відноситься до знання типології первинних текстів і відповідних їм вторинних реалізацій у формах і жанрах вторинних текстів, тому типологія вторинних текстів на додачу до жанрових критеріїв класифікації повинна враховувати і обсяг мовних актів. Для відтворення навчальної інформації найважливіше значення мають вторинні тексти, в яких викладається навчальна інформація, тому ті, хто навчаються, повинні розуміти зв'язки між стратегіями читання і його програмованими результатами.