eprintid: 9761 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/00/97/61 datestamp: 2013-10-02 05:58:27 lastmod: 2015-08-15 04:28:39 status_changed: 2013-10-02 05:58:27 type: article metadata_visibility: show title: СТРАТЕГІЯ ЧИТАННЯ: КОРЕЛЯЦІЯ ПЕРВИННИХ І ВТОРИННИХ НАВЧАЛЬНИХ ТЕКСТІВ language: ukraine abstract: Категорія відтворюваності зводиться до мовленнєвої компетенції носіїв мови в тій її частині, яка відноситься до знання типології первинних текстів і відповідних їм вторинних реалізацій у формах і жанрах вторинних текстів, тому типологія вторинних текстів на додачу до жанрових критеріїв класифікації повинна враховувати і обсяг мовних актів. Для відтворення навчальної інформації найважливіше значення мають вторинні тексти, в яких викладається навчальна інформація, тому ті, хто навчаються, повинні розуміти зв'язки між стратегіями читання і його програмованими результатами. creators_name: Коновалова, Е. Ю. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 69 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 97-101 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Коновалова, Е. Ю. (2013) СТРАТЕГІЯ ЧИТАННЯ: КОРЕЛЯЦІЯ ПЕРВИННИХ І ВТОРИННИХ НАВЧАЛЬНИХ ТЕКСТІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). с. 97-101. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9761/1/19.pdf