%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Королюк, О. М. %D 2013 %F zu2:9764 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 69 %P 108-112 %T МОДЕЛЬ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В КОЛЕДЖАХ ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ %U http://eprints.zu.edu.ua/9764/ %X У даній статті представлено модель диференціації самостійної роботи студентів технічних коледжів у процесі вивчення математики, обґрунтовано складові цієї моделі: мету самостійної роботи студентів, яка визначається соціальним замовленням держави; структурні і функціональні складові самостійної роботи; диференціацію її змісту, видів і методів; педагогічні умови та особливості навчання в коледжах технічного профілю; процес організації самостійної роботи; очікувані результати, їх контроль і самоконтроль.