<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ\r\nУЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ"^^ . "У статті розглянуто теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх учителів\r\nпочаткової школи у сучасному гуманітарному університеті у галузі мистецької освіти. Проаналізовано\r\nсучасні тенденції та дидактичні підходи формування фахової компетентності студентів педагогічних\r\nфакультетів до викладання мистецьких дисциплін: цілісний синергетичний (системний), комунікативно-\r\nаксіологічний, культурологічний, гуманістичний, технологічний та компетентнісний."^^ . "2013" . . "69" . . "Вид-во ЖДУ ім. І.Франка"^^ . . . "Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка"^^ . . . "20766173" . . . . . . . "О. О."^^ . "Красовська"^^ . "О. О. Красовська"^^ . . . . . . "ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ\r\nУЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ (Text)"^^ . . . "22.pdf"^^ . . . "ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ\r\nУЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ (Інший)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ\r\nУЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ (Інший)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ\r\nУЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ (Інший)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ\r\nУЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ (Інший)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . "HTML Summary of #9765 \n\nТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ \nУЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ\n\n" . "text/html" . . . "LB Theory and practice of education"@en . "LB Теорія і практика освіти"@uk . . . "LB1501 Primary Education"@en . "LB1501 Початкова освіта"@uk . .