eprintid: 9795 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/00/97/95 datestamp: 2013-10-02 10:52:29 lastmod: 2015-08-15 04:32:59 status_changed: 2013-10-02 10:52:29 type: article metadata_visibility: show title: ЗМІСТ ТА АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ КОНСТАТУВАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ В КЛАСІ ОРКЕСТРОВОГО ДИРИГУВАННЯ language: ukraine abstract: У статті досліджено актуальну педагогічну проблему формування комунікативної компетенції майбутніх учителів музики в класі оркестрового диригування, визначено концептуальні підходи її вирішення, обґрунтовано критерії та показники оцінювання рівня сформованості комунікативної компетенції майбутніх учителів музики в класі оркестрового диригування. Визначено, що результати вихідного рівня професійної підготовки музикантів-інструменталістів продемонстрували достатній рівень сформованості комунікативної компетенції. creators_name: Комурджі, Р. З. creators_id: rustem_komurji@mail.ru ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 69 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 212-215 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Комурджі, Р. З. (2013) ЗМІСТ ТА АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ КОНСТАТУВАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ В КЛАСІ ОРКЕСТРОВОГО ДИРИГУВАННЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). с. 212-215. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9795/1/41.pdf