%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Світельська-Дірко, С. В. %D 2013 %F zu2:9802 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 69 %P 242-246 %T ВИКОРИСТАННЯ КАЗОК У ФОРМУВАННІ СВІТОГЛЯДНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У СУЧАСНІЙ НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ %U http://eprints.zu.edu.ua/9802/ %X У статті розглянуто використання різними авторами місця і ролі казок у формуванні світоглядних орієнтирів школярів молодших класів. Подано низку авторів і їх погляд стосовно казкової тематики. Сьогодні казка є одним із головних чинників формування світоглядних орієнтирів школярів молодших класів. Проста і доступна за змістом, лапідарна за формою, вона готує школяра до розуміння і утвердження в його свідомості добра, виробляє світоглядний імунітет проти всіляких форм лицемірства, несправедливості, знущань над бідними і знедоленими. Казка – це заклик до віри в торжество справедливості, гуманізму. І цю ідею пронесли через віки видатні творці та збирачі казок.