eprintid: 9802 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/00/98/02 datestamp: 2013-10-02 12:33:48 lastmod: 2015-08-15 04:33:53 status_changed: 2013-10-02 12:33:48 type: article metadata_visibility: show title: ВИКОРИСТАННЯ КАЗОК У ФОРМУВАННІ СВІТОГЛЯДНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У СУЧАСНІЙ НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ language: ukraine abstract: У статті розглянуто використання різними авторами місця і ролі казок у формуванні світоглядних орієнтирів школярів молодших класів. Подано низку авторів і їх погляд стосовно казкової тематики. Сьогодні казка є одним із головних чинників формування світоглядних орієнтирів школярів молодших класів. Проста і доступна за змістом, лапідарна за формою, вона готує школяра до розуміння і утвердження в його свідомості добра, виробляє світоглядний імунітет проти всіляких форм лицемірства, несправедливості, знущань над бідними і знедоленими. Казка – це заклик до віри в торжество справедливості, гуманізму. І цю ідею пронесли через віки видатні творці та збирачі казок. creators_name: Світельська-Дірко, С. В. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 69 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 242-246 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Світельська-Дірко, С. В. (2013) ВИКОРИСТАННЯ КАЗОК У ФОРМУВАННІ СВІТОГЛЯДНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У СУЧАСНІЙ НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). с. 242-246. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9802/1/46.pdf