eprintid: 9806 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/00/98/06 datestamp: 2013-10-02 13:00:01 lastmod: 2015-08-15 04:34:27 status_changed: 2013-10-02 13:00:01 type: article metadata_visibility: show title: ПРОСОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АНГЛОМОВНОГО ДИСКУРСУ РЕКЛАМИ АВТОМОБІЛІВ language: ukraine abstract: У статті розглянуто особливості англомовної реклами автомобілів як визначального фактора впливу на рівень їх продажу. Розкрито відмінності між термінами "інтонація" та "просодія" в англійській мові. Досліджено ритм, мелодику, тембр – невід’ємні складові просодичної організації реклами як важливого мотиваційного регулятора ринкового попиту. Установлено та проаналізовано закономірності формування просодії в рекламних роликах автомобілів. creators_name: Гаращук, К. В. ispublished: pub subjects: P1 divisions: sch_ela full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 69 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 260-264 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Гаращук, К. В. (2013) ПРОСОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АНГЛОМОВНОГО ДИСКУРСУ РЕКЛАМИ АВТОМОБІЛІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). с. 260-264. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9806/1/50.pdf