%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Сердійчук, Л. П. %D 2013 %F zu2:9818 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 69 %P 308-311 %T СТРАТЕГІЯ ПОЗИТИВНОЇ САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ В АВТОБІОГРАФІЯХ ЛАУРЕАТІВ НОБЕЛІВСЬКОЇ ПРЕМІЇ %U http://eprints.zu.edu.ua/9818/ %X Статтю присвячено дослідженню комунікативної стратегії позитивної самопрезентації у автобіографічному дискурсі лауреатів Нобелівської премії. Стратегія направлена на створення позитивного образу автора і реалізується на рівні чотирьох тактик: створення позитивного образу, формування позитивної самооцінки, мінімізації власних недоліків і тактики акцентування позитивної оцінки автора сторонньою особою.