eprintid: 9818 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/00/98/18 datestamp: 2013-10-03 06:24:54 lastmod: 2015-08-15 04:36:00 status_changed: 2013-10-03 06:24:54 type: article metadata_visibility: show title: СТРАТЕГІЯ ПОЗИТИВНОЇ САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ В АВТОБІОГРАФІЯХ ЛАУРЕАТІВ НОБЕЛІВСЬКОЇ ПРЕМІЇ language: ukraine abstract: Статтю присвячено дослідженню комунікативної стратегії позитивної самопрезентації у автобіографічному дискурсі лауреатів Нобелівської премії. Стратегія направлена на створення позитивного образу автора і реалізується на рівні чотирьох тактик: створення позитивного образу, формування позитивної самооцінки, мінімізації власних недоліків і тактики акцентування позитивної оцінки автора сторонньою особою. creators_name: Сердійчук, Л. П. creators_id: lserdiychuk@ukr.net ispublished: pub subjects: P1 divisions: kaf_in_mov full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 69 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 308-311 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Сердійчук, Л. П. (2013) СТРАТЕГІЯ ПОЗИТИВНОЇ САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ В АВТОБІОГРАФІЯХ ЛАУРЕАТІВ НОБЕЛІВСЬКОЇ ПРЕМІЇ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). с. 308-311. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9818/1/61.pdf