%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Романчук, Н. О. %D 2013 %F zu2:9838 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 70 %P 45-50 %T ФОРМУВАННЯ СПРЯМОВАНОСТІ НА ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ %U http://eprints.zu.edu.ua/9838/ %X У статті проаналізовано пріоритети, сучасний стан та основні підходи до професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. Доведено провідну роль спрямованості на особистісно орієнтоване навчання у процесі формування готовності майбутніх інженерів педагогів до реалізації особистісно орієнтованого навчання в професійно-технічних закладах освіти.