%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Мороз, С. Е. %D 2013 %F zu2:9855 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 70 %P 124-129 %T МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ТОВАРОЗНАВЦІВ-ЕКСПЕРТІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА РИНКУ МИТНИХ ПОСЛУГ %U http://eprints.zu.edu.ua/9855/ %X Педагогічне моделювання являє собою свідому діяльність з конструювання особливих педагогічних умов, які у системі навчально-виховних заходів спрямовуються на вдосконалення кінцевого результату – якості професійної підготовки випускника ВНЗ. Стрімке зростання зовнішньої торгівлі вимагає нових підходів до підготовки товарознавців, які у якості митних посередників, за умов відповідної підготовки, зможуть забезпечувати безперешкодний рух товарів через митний кордон. У зв’язку з вищеозначеним набуває актуальності пошук шляхів удосконалення підготовки майбутніх товарознавців-експертів до професійної діяльності на ринку митних послуг.