%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Овдійчук, Л. М. %D 2013 %F zu2:9868 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 70 %P 172-174 %T ЛІТЕРАТУРНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ БЕРТОЛЬДА БРЕХТА (ДО ПРОБЛЕМИ ВИВЧЕННЯ БІОГРАФІЇ ПИСЬМЕННИКА НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ) %U http://eprints.zu.edu.ua/9868/ %X У статті з'ясовано основні методи і прийоми вивчення біографії письменника на уроках зарубіжної літератури, а також представлено авторську таблицю ''Літературно-психологічний портрет Бертольда Брехта'' та методику роботи за її матеріалами на уроці вивчення життєвого шляху митця. З'ясовано, що вивчення життєвого шляху письменника допоможе учням зрозуміти митця як індивідуальність, спонукатиме до осмисленого й емоційного сприйняття творчості, сприятиме зацікавленості людською і творчою долею Брехта, формуватиме особистісне ставлення до його певних рис характеру, кредо, захоплень, а найголовніше, буде першим кроком до розуміння творчості.