relation: http://eprints.zu.edu.ua/9874/ title: Позиціонування глобальних міст в Інтернеті: Нью-Йорк і Лондон creator: Білюк, І. Л. subject: P Філологія. Лінгвістика description: Статтю присвячено визначенню іконічних засобів передачі інформації, що вживаються з метою моделювання брендинг-політики глобальних міст. У статті проаналізовано основні екстралінгвістичні фактори, за допомогою яких здійснюється брендинг мегаполісів. Значну увагу приділено ролі візуальної інформації в позиціонуванні мегаполісів та створенню прагматичного ефекту. Наведено реальні приклади невербальних маркерів, що використовуються у популяризації глобальних центрів. publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка date: 2013 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/9874/1/38.pdf identifier: Білюк, І. Л. (2013) Позиціонування глобальних міст в Інтернеті: Нью-Йорк і Лондон. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). с. 195-199. ISSN 2076-6173 language: ukraine