%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Білюк, І. Л. %D 2013 %F zu2:9874 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 70 %P 195-199 %T Позиціонування глобальних міст в Інтернеті: Нью-Йорк і Лондон %U http://eprints.zu.edu.ua/9874/ %X Статтю присвячено визначенню іконічних засобів передачі інформації, що вживаються з метою моделювання брендинг-політики глобальних міст. У статті проаналізовано основні екстралінгвістичні фактори, за допомогою яких здійснюється брендинг мегаполісів. Значну увагу приділено ролі візуальної інформації в позиціонуванні мегаполісів та створенню прагматичного ефекту. Наведено реальні приклади невербальних маркерів, що використовуються у популяризації глобальних центрів.