eprintid: 9874 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/00/98/74 datestamp: 2013-10-08 06:02:22 lastmod: 2016-05-24 12:39:34 status_changed: 2013-10-08 06:02:22 type: article metadata_visibility: show title: Позиціонування глобальних міст в Інтернеті: Нью-Йорк і Лондон language: ukraine abstract: Статтю присвячено визначенню іконічних засобів передачі інформації, що вживаються з метою моделювання брендинг-політики глобальних міст. У статті проаналізовано основні екстралінгвістичні фактори, за допомогою яких здійснюється брендинг мегаполісів. Значну увагу приділено ролі візуальної інформації в позиціонуванні мегаполісів та створенню прагматичного ефекту. Наведено реальні приклади невербальних маркерів, що використовуються у популяризації глобальних центрів. creators_name: Білюк, І. Л. creators_id: inna_bilyuk@mail.ru ispublished: pub subjects: P1 divisions: sch_ela full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 70 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 195-199 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Білюк, І. Л. (2013) Позиціонування глобальних міст в Інтернеті: Нью-Йорк і Лондон. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). с. 195-199. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9874/1/38.pdf