%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Синевич, Б. М. %D 2013 %F zu2:9882 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 70 %P 221-223 %T КОНЦЕПЦІЯ МИСТЕЦТВА КРІЗЬ ПРИЗМУ ТВОРЧОСТІ БЕРТОЛЬТА БРЕХТА %U http://eprints.zu.edu.ua/9882/ %X У статті здійснено спробу аналізу художньо-теоретичної спадщини драматурга і теоретика театру Б. Брехта в контексті філософії експресіонізму, а також самобутнє розуміння драматургом окремих естетичних категорій експресіонізму, яке знайшло свій вияв у практиці епічного театру та театрознавчих студіях у контексті філософії експресіонізму і було для нього не самоціллю, не набором формально-стильових ознак, а чинником його світовідчуття. Розглянуто спроби не тільки опанування експресіонізму в найрізноманітніших проявах: літературно-художніх, літературно-критичних, сценічних, а його подолання.