%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Матушевська, Н. В. %D 2013 %F zu2:9894 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 70 %P 273-277 %T ОНТОЛОГІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ КОМУНІКАТИВНОЇ СИТУАЦІЇ СПОКУСИ %U http://eprints.zu.edu.ua/9894/ %X У статті розглянуто характеристики комунікативної ситуації спокуси, окреслено її структурні особливості та визначено обсяг поняття "спокуса". Встановлено, що спокуса є різновидом мисленнєво- комунікативної діяльності, яка спрямована на досягнення певних цілей шляхом прямої та/або непрямої демонстрації седуктивного атрактора з метою збудження актуальних потреб. Прагнення задовольнити негайні потреби уможливлює седуктивний вплив на бенефіціанта. Виокремлено седуктивні атрактори матеріального, соціального та сексуального характеру, що спрямовані на збудження нижчих та вищих потреб.