eprintid: 9894 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/00/98/94 datestamp: 2013-10-08 09:05:05 lastmod: 2015-08-15 04:44:49 status_changed: 2013-10-08 09:05:05 type: article metadata_visibility: show title: ОНТОЛОГІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ КОМУНІКАТИВНОЇ СИТУАЦІЇ СПОКУСИ language: ukraine abstract: У статті розглянуто характеристики комунікативної ситуації спокуси, окреслено її структурні особливості та визначено обсяг поняття "спокуса". Встановлено, що спокуса є різновидом мисленнєво- комунікативної діяльності, яка спрямована на досягнення певних цілей шляхом прямої та/або непрямої демонстрації седуктивного атрактора з метою збудження актуальних потреб. Прагнення задовольнити негайні потреби уможливлює седуктивний вплив на бенефіціанта. Виокремлено седуктивні атрактори матеріального, соціального та сексуального характеру, що спрямовані на збудження нижчих та вищих потреб. creators_name: Матушевська, Н. В. creators_id: bluebell777@mail.ru ispublished: pub subjects: PN divisions: sch_eph full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 70 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 273-277 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Матушевська, Н. В. (2013) ОНТОЛОГІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ КОМУНІКАТИВНОЇ СИТУАЦІЇ СПОКУСИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). с. 273-277. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9894/1/56.pdf