relation: http://eprints.zu.edu.ua/9920/ title: Експресивна форма» Б. Кроче та принцип толерантності у контексті віртуально-естетичної комунікації у рекламі creator: Свінціцька, О. І. subject: AZ Історія науки. Гуманітарні науки subject: B Філософія (Загальне) subject: BH Естетика description: Зазначена проблема визначає необхідність дослідження принципу толерантності через «алгоритм» естетики реклами. Остання зводиться до естетичного розгляду тому, що будь-який завершений та завершений в собі досвід є естетичним (Д. Дьюї). Рекламна продукція, створена, в першу чергу, з метою комунікації, впливає на людину, а, відтак, може стати однією із причин її нетолерантної поведінки, асоціальних дій тощо. publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка date: 2011-05-19 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/9920/1/%D0%96%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D1%80%202011%20%28%D1%82%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%82%29.pdf identifier: Свінціцька, О. І. (2011) Експресивна форма» Б. Кроче та принцип толерантності у контексті віртуально-естетичної комунікації у рекламі. Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності : ІІІ Міжнародна науково-теортетична конференція (19-20 травня 2011 року) : зб. матеріалів / [за заг. ред. П. Ю. Сауха]. с. 260-262. language: ukraine