%0 Journal Article %A Свінціцька, О. І. %D 2011 %F zu2:9920 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності : ІІІ Міжнародна науково-теортетична конференція (19-20 травня 2011 року) : зб. матеріалів / [за заг. ред. П. Ю. Сауха] %K "Експресивна форма", реклама, толерантність, віртуально-естетична комунікація, рекламна продукція, естетика реклами, глобалізація. Б.Кроче %P 260-262 %T Експресивна форма» Б. Кроче та принцип толерантності у контексті віртуально-естетичної комунікації у рекламі %U http://eprints.zu.edu.ua/9920/ %X Зазначена проблема визначає необхідність дослідження принципу толерантності через «алгоритм» естетики реклами. Остання зводиться до естетичного розгляду тому, що будь-який завершений та завершений в собі досвід є естетичним (Д. Дьюї). Рекламна продукція, створена, в першу чергу, з метою комунікації, впливає на людину, а, відтак, може стати однією із причин її нетолерантної поведінки, асоціальних дій тощо.