eprintid: 9920 rev_number: 20 eprint_status: archive userid: 1308 dir: disk0/00/00/99/20 datestamp: 2013-10-14 06:07:01 lastmod: 2015-08-15 04:46:45 status_changed: 2013-10-14 06:07:01 type: article metadata_visibility: show title: Експресивна форма» Б. Кроче та принцип толерантності у контексті віртуально-естетичної комунікації у рекламі language: ukraine abstract: Зазначена проблема визначає необхідність дослідження принципу толерантності через «алгоритм» естетики реклами. Остання зводиться до естетичного розгляду тому, що будь-який завершений та завершений в собі досвід є естетичним (Д. Дьюї). Рекламна продукція, створена, в першу чергу, з метою комунікації, впливає на людину, а, відтак, може стати однією із причин її нетолерантної поведінки, асоціальних дій тощо. keywords: "Експресивна форма", реклама, толерантність, віртуально-естетична комунікація, рекламна продукція, естетика реклами, глобалізація. Б.Кроче coverage: соціальна комунікація, естетика, естетика буденного, естетика реклами creators_name: Свінціцька, О. І. ispublished: pub subjects: AZ subjects: B1 subjects: BH divisions: sch_edi full_text_status: public pres_type: speech date: 2011-05-19 date_type: published publication: Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності : ІІІ Міжнародна науково-теортетична конференція (19-20 травня 2011 року) : зб. матеріалів / [за заг. ред. П. Ю. Сауха] publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 260-262 event_title: ІІІ Міжнародна науково-теортетична конференція event_location: Житомир event_dates: 19-20 травня event_type: conference refereed: TRUE citation: Свінціцька, О. І. (2011) Експресивна форма» Б. Кроче та принцип толерантності у контексті віртуально-естетичної комунікації у рекламі. Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності : ІІІ Міжнародна науково-теортетична конференція (19-20 травня 2011 року) : зб. матеріалів / [за заг. ред. П. Ю. Сауха]. с. 260-262. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/9920/1/%D0%96%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D1%80%202011%20%28%D1%82%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%82%29.pdf