%0 Journal Article %@ 2076-1554 %A Свінціцька, О. І. %D 2011 %F zu2:9926 %I УАН ТОВ "НВП ВІР". м. Київ %J Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць / Гол. ред. В.М. Вашкевич %K інтуїтивне пізнання, естетична інформація, експресиви, експресія, «слово як естетичний феномен», «геній» мови. %N 44 %P 429-441 %T Експресивно-комунікативні особливості сучасного мас-медійного дискурсу у контексті естетики Б.Кроче %U http://eprints.zu.edu.ua/9926/ %X Проаналізовано експресивні характеристики мас-медійних текстів на основі естетичної спадщини Б. Кроче. Увагу зосереджено на «експресивах» Дж. Серля, «різних емоційних оцінках», «інваріантах ставлень» у мові М. Поповича як яскравому прикладі розвитку ідей італійського мислителя. Зроблено висновок, що експресиви мас-медійних текстів є результатом індивідуального «поетичного мислення» (інтуїції).