%0 Journal Article %A Підгурська, В. Ю. %A Поліщук, Т. В %A Поліщук Т.В., %D 2013 %F zu2:9934 %I ЖДУ імені І. Франка %J Проблеми філології в педагогічному дискурсі: збірник наукових праць (за матеріалами семінарів, проведених Експериментально-тематичним центром навчальної та науково-дослідницької діяльності ЖДУ ім. І. Франка в 2012-2013 н.р.) / За ред. К. Я. Климової %K Мовнокомунікативні вміння,функції мови, педагогічне мовлення, педагогічне мовлення %P 66-70 %T Мовнокомунікативні вміння як складова професійного мовлення майбутнього вчителя початкових класів %U http://eprints.zu.edu.ua/9934/ %X передачі знань. Існує пряма залежність між мовнокомунікативними вміннями педагога й успішністю сприйняття і запам’ятовування знань учнями. Мовлення вчителя може зробити це сприйняття доступним і цікавим, а може й ускладнити його. Мова має не тільки інформувати, але й впливати на свідомість, почуття учнів, спонукати їх до міркування, до вчинку. Тому вчитель постійно має міркувати над змістом сказаного, над темпом, ритмом, логікою.