Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T13:29:45ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2021-09-07T12:49:24Z2021-09-07T12:49:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33154Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/331542021-09-07T12:49:24ZАнна з Грін Гейблз : книга для читання англійською мовою для студентів спеціальності “Філологія” / технологія роботи з текстом і філологічний коментарВ. В. ЄвченкоС. І. Сидоренко2021-09-07T12:48:46Z2021-09-07T12:48:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33153Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/331532021-09-07T12:48:46ZTheaTre: книга для читання англійською мовою :
технологія роботи з текстом і філологічний коментарМоем В. С. Театр : книга для читання англійською мовою :
технологія роботи з текстом і філологічний коментар В. В Євчен-
ко і С. І. Сидоренко : навчальний посібник / Євченко В. В., Си-
доренко С. І. – 3-тє вид., випр. та допов. – Вінниця : Нова Книга,
2019. – 364 с.
Навчальний посібник призначений для студентів спеціальності 035 «Філоло-
гія» та усіх, хто бажає розвинути власну англомовну компетентність. Він пред-
ставляє відомий роман В. С. Моема «Театр» в оригіналі і комплекс вправ, завдань
і довідкових матеріалів для роботи з ним. Запропонована авторами навчально-
го посібника технологія роботи з художнім текстом спрямована на формування
усіх основних компонентів комунікативної компетенції: мовного, мовленнєвого,
соціокультурного. Основними компонентами структури навчального посібника
є передтекстові завдання, оригінальний текст роману з коментарем, блок питань
і тестів для перевірки розуміння прочитаного, лексичні і мовні вправи та питання
і завдання для обговорення змісту, проблематики та персонажів роману.В. В. ЄвченкоС. І. Сидоренко2021-08-27T19:31:57Z2021-08-27T19:31:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33119Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/331192021-08-27T19:31:57ZНеособові форми дієслова: Навчальний посібник (англійською мовою)Навчальний посібник має на меті сформувати необхідні знання, уміння та навички у студентів з практичної граматики англійської мови з теми "The Non-Finite Forms of the Verb".
Для студентів факультетів іноземної філології, які вивчають іноземну мову як фахову дисципліну.Л. Г. КотнюкІ. Л. БілюкВ. В. ЄвченкоІ. В. ЗорницькаО. М. Левченко2021-08-18T11:09:59Z2021-08-18T11:09:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33081Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/330812021-08-18T11:09:59ZФормування компетентності «Hавчання впродовж життя» як ключової вимоги професійної підготовки вчителя ХХІ століттяПосібник знайомить з теоретичними основами організації процесу навчання впродовж життя, пропонує сучасні форми та технології навчання впродовж життя під час професійної підготовки вчителя. Він може бути використаним студентами, вчителями різних типів середніх навчальних закладів, а також фахівцями в галузі методик навчання різних предметів методистами ВНЗ та ІПДДО.І. І. СмагінІ. Б. ГуменюкВ. О. КалінінЛ. В. КалінінаВ. О. ПапіжукЛ. В. БаралоО. В. ГиринВ. В. ЄвченкоВ. В. ЖуковськаН. Р. ПрокопчукІ. М. РудикІ. І. СавчукЛ. Ф. СоловйоваН. С. Щерба2019-11-21T09:47:24Z2019-11-21T09:47:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30276Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/302762019-11-21T09:47:24ZDevelopment of the Quantitative Contrast in Old Germanic LanguagesВ. В. Євченко2019-04-09T07:09:32Z2019-04-09T07:09:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29038Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/290382019-04-09T07:09:32ZНеособові форми дієслова: Навчальний посібник (англійською мовою)Навчальний посібник має на меті сформувати необхідні знання, уміння та навички у студентів з практичної граматики англійської мови з теми "The Non-Finite Forms of the Verb".
Для студентів факультетів іноземної філології, які вивчають іноземну мову як фахову дисципліну.Л. Г. Котнюкkotniuk1956@gmail.comІ. Л. Білюкinnabilyuk@gmail.comВ. В. ЄвченкоІ. В. Зорницькаavaramira@gmail.comО. М. Левченкоolgalevkol@gmail.com2018-11-21T11:19:01Z2018-11-21T11:27:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27726Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/277262018-11-21T11:19:01ZCorrelation of North American English and British English Divergencies in LexisВ. В. Євченко2018-07-04T09:43:16Z2018-07-04T09:52:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27268Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/272682018-07-04T09:43:16ZNorth American English and British English: Two Aspects of DevelopmentВ. В. Євченко2018-05-03T06:11:34Z2018-05-03T06:11:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27025Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/270252018-05-03T06:11:34ZSome Views on the System of Modern English AdverbsВ. В. Євченкоzu_kmk@ukr.net2017-02-16T11:15:54Z2017-02-16T11:15:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23869Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/238692017-02-16T11:15:54ZAmerican English in the Sociolinguistic ContextsВ. В. Євченко2016-02-25T09:10:36Z2016-02-25T09:17:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20407Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/204072016-02-25T09:10:36ZTeaching Critical Thinking in the Framework of the Argumentation Theory at Text-based Lessons for Learners of EnglishВ. В. Євченко2014-09-29T07:13:22Z2016-10-06T09:10:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12817Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/128172014-09-29T07:13:22ZБезособові форми дієсловаМетодичний посібник має на меті сформувати необхідні знання, уміння та навички у студентів з практичної граматики англійської мови з теми "The Non-Finite Forms of the Verb". Базові положення супроводжуються вправами на закріплення знань та формування вмінь і навичок утворювати та вживати форми безособових форм в реченнях-висловлюваннях. До методичного посібника входять також загальні рекомендації, вправи з ключами для самоконтролю, зразок модульної роботи, а також зразок лабораторної роботи для самостійного виконання в комп’ютерному класі та список рекомендованої літератури з теми "The Non-Finite Forms of the Verb".Л. Г. Котнюкlkotniuk@ukr.netВ. В. ЄвченкоО. М. Левченкоolga.lev79@mail.ru2014-07-27T10:51:34Z2015-08-15T07:29:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12049Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/120492014-07-27T10:51:34ZDevelopment of Critical Thinking Skills in the Framework of the Argumentation Theory
Development of Critical Thinking Skills in the Framework of the Argumentation Theory
В. В. Євченко2014-06-16T12:48:46Z2015-08-15T06:52:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11583Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/115832014-06-16T12:48:46ZTeaching Critical Thinking at Text-based Lessons for Advanced Learners of EnglishThe literary text, viewed in terms of argumentation theory, can be used for the development of critical thinking skills at text-based lessons. Some main strategies to improve students’ critical thinking skills in discourse can be: critical evaluation of explicit and implicit arguments; the discernment of unsupported and true or false arguments.В. В. Євченкоzu_kmk@ukr.net2014-06-16T12:47:59Z2015-08-15T06:53:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11585Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/115852014-06-16T12:47:59ZСЕМАНТИКО-ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ СТАТУС ПРЕТЕРИТО-ПРЕЗЕНТНИХ ДІЄСЛІВ У ДАВНЬОГЕРМАНСЬКИХ МОВАХСтаття про семантико-функціональний статус претерито-презентних дієслів у давньогерманських мовахВ. В. Євченко2014-06-16T12:47:44Z2015-08-15T06:52:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11582Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/115822014-06-16T12:47:44ZКомунікативно-дискурсивні трансформації у лексиціМета цього дослідження – простежити й визначити основні напрямки змін комунікативно-дискурсивних характеристик лексичних одиниць в умовах змінення певних параметрів дискурсу в часовому просторі.В. В. Євченко2014-06-16T12:47:26Z2015-08-15T06:52:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11581Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/115812014-06-16T12:47:26ZДеякі аспекти розвитку мови в Англосаксонській АнгліїУ статті розглянуто процес розвитку англійської мови в контексті основних параметрів соціолінгвістичної ситуації, яка склалася в Англосаксонській Англії у період формування ранніх феодальних держав. Аналізуються такі важливі соціолінгвістичні фактори впливу, які детермінували основні напрямки розвитку мови, як етнічні контакти, формування державності, християнізація Англосаксонського суспільства, розвиток соціальних функцій мови, становлення письмової форми мови. Описуються основні підходи до визначення функціонального статусу уессекського діалекту. В. В. Євченкоzu_kmk@ukr.net2013-12-18T13:28:01Z2015-08-15T05:13:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10328Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/103282013-12-18T13:28:01ZWRITING AND LITERARY ACTIVITY IN THE VERNACULAR IN ANGLO-SAXON ENGLAND
У статті розглянуто процес виникнення і функціонування різних форм текстової фіксації на
англійських територіальних діалектах давнього періоду розвитку англійської мови як наслідок
розвитку суспільних функцій мови та розширення сфер функціонування її писемної форми в період
формування англосаксонського суспільства. В історичній перспективі простежено становлення
основних текстових категорій і видів текстів давньоанглійської писемності на основі
функціональної класифікації писемних пам’яток давнього періоду. Описано формування англійської
писемної традиції в соціолінгвістичному контексті та зазначено основні рукописні тексти-джерела
деяких давньоанглійських писемних пам’яток.В. В. Євченко2013-01-14T14:11:49Z2016-10-06T09:08:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9023Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/90232013-01-14T14:11:49ZДЕЯКІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ СЕМАНТИКО-ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ДАВНЬОАНГЛІЙСЬКИХ ПРЕТЕРИТО-ПРЕЗЕНТНИХ ДІЄСЛІВУ статті розглянуто специфіку функціонування давньоанглійських претерито-презентних дієслів, які
виступають у позиції першої частини складеного дієслівного присудка. Відмічаються різні етапи
становлення семантико-функціонального типу і розвитку модального компонента в семантичній
структурі цих дієслів. У деяких дієслів домінує модальний компонент значення, деякі при домінантності
модального значення зберігають конкретне лексичне значення як реліктове і периферійне, а деякі
функціонують у двох базових синтаксичних варіантах і виявляють різний характер валентності.В. В. Євченко2011-06-10T11:02:21Z2016-10-06T09:08:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5022Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/50222011-06-10T11:02:21ZСемантико-функціональні особливості деяких давньоанглійських претерито-презентних дієслівУ статті розглянуто специфіку синтагматичного функціонування претерито-презентних дієслів у давньоанглійській мові залежно від їх валентних характеристик і реалізації їх семантичного потенціалу. Відмічається неоднорідність цієї групи дієслів, яка обумовлюється неоднаковістю їх синтагматичних властивостей та індивідуальним напрямком розвитку семантичної структури.В. В. Євченко2010-05-25T09:51:21Z2015-08-14T21:29:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4188Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41882010-05-25T09:51:21ZСемантико-функціональні й комунікативно-дискурсивні трансформації лексичних одиницьУ статті розглянуто основні типи семантико-функціональних і комунікативно-дискурсивних трансформацій лексичних одиниць в умовах змінення деяких параметрів дискурсу і проаналізовано основні причини змін прагматичного навантаження лексичних одиниць у часовому просторі.В. В. Євченко2008-12-08T15:07:10Z2016-10-06T09:10:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/425Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4252008-12-08T15:07:10ZВикористання домашнього читання як засобу формування комунікативної компетенції студентівУ статті розглядаються можливості використання домашнього читання як засобу формування комунікативної компетенції студентів, найскладнішою частиною якої є соціокультурний компонент. Це передбачає перш за все адекватне сприйняття тексту на основі поглиблення загальних фонових знань та підвищення мовленнєвого рівня студентів. Авторами запропоновані технології, спрямовані на навчання адекватному розумінню тексту як цілісної одиниці, які також передбачають формування у студентів навичок володіння мовним кодом. Крім формування мовної та мовленнєвої компетенції, стратегія роботи над художнім текстом як формою писемної комунікації полягає у формуванні соціокультурної компетенції.В. В. ЄвченкоС. І. Сидоренко2008-12-08T13:54:32Z2016-10-06T09:09:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2525Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25252008-12-08T13:54:32ZОсновні семантико-функціональні характеристики готських
претерито-презентних дієслівУ статті розглянуто специфіку синтагматичного функціонування претерито-презентних дієслів у
готській мові в залежності від їх валентних характеристик і реалізації їх семантичного потенціалу. У синхронному просторі готської мови спостерігається початок розмежування претерито-презентів за синтагматичними особливостями і перегрупування цих дієслів за новою домінантою –
семантико-функціональною ознакою.В. В. Євченко2008-12-08T13:39:45Z2016-10-06T09:09:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1455Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14552008-12-08T13:39:45ZRecent modifications of the functional and communicative characteristics of english modalsThe article deals with the present-day trends in changes and modification of the functional and communicative features of the English modals. These changes are manifested mainly in three main directions which are determined by the changes in social attitudes.В. В. Євченко2008-11-25T10:12:51Z2016-10-06T09:09:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2151Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21512008-11-25T10:12:51ZТеорія аргументації як основа формування критичного мислення і дискусійних умінь в аргументативному дискурсіУ статті розглянуто можливості використання художнього тексту для формування критичного мислення в умовах аргументативного дискурсу, а також запропоновано основні стратегії аналізу та оцінювання аргументації (на матеріалі роману У. Колінза "Місячний камінь").В. В. Євченко2008-11-11T11:51:18Z2015-08-14T18:26:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2211Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22112008-11-11T11:51:18ZРобота над лексичним матеріалом художнього тексту як один із основних етапів формування мовного й мовленнєвого компонентів комунікативної компетенції (на матеріалі книг для домашнього читання)У статті розглядаються основні аспекти роботи з лексичним матеріалом художнього тексту. Рівень володіння мовним кодом вважається важливим не тільки з точки зору декодування тексту, а також з точки зору адекватного розуміння мовного коду епохи, у якому текст створювався, індивідуального стилю автора твору та його художньо-естетичних позицій. Пропонується принцип градації відбору лексики з метою формування різних рівнів мовної й мовленнєвої компетенції студентів у відповідності до норм сучасної англійської мови.В. В. Євченко