Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T12:30:23ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2022-01-08T20:21:24Z2022-01-09T00:35:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33553Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/335532022-01-08T20:21:24ZРозвиток фізичних якостей за допомогою ігрового методу в тренувальному процесі футболістів 5–6 роківАктуальність теми дослідження. Природним для футболістів 5-6 років є потреба в рухливій активності, тому в тренувальний процес рекомендується включати рухливі ігри, елементи спортивних ігор та доступних їм ігрові завдання. Мета: підібрати та впровадити в тренувальний процес рухливі ігри та ігрові завдання для розвитку фізичних якостей футболістів 5-6 років Учасники: 28 дітей віком 5-6 років (хлопці), які займаються в ТРЦ «Екватор» футбольній академії раннього розвитку м. Харків, серед яких випадковим способом виділено контрольну та експериментальну групи по 14 чоловік. Методи: теоретичний аналіз та узагальнення літературних джерел; методи математичної статистики; тестування фізичної підготовленості, (човниковий біг 4 по 9 м; згинання розгинання рук в упорі лежачі за 30 с; стрибки з кільцем в руках 2х5 м; стрибок в довжину з місця; проба Ромберга; метання футбольного м’яча з місця; ведення м’ячу крізь фішки за 1 хв). Результати: контрольна застосовувала методику розвитку фізичних якостей, яка включала загально-підготовчі та спеціальні вправи. Для експериментальної групи були підібрані рухливі ігри з урахуванням індивідуальних здібностей спортсменів, їх рухової підготовленості. Висока динамічність даних ігор пов’язана з рішенням швидко виконувати рухові завдання, що є важливим фактором розвитку координаційних, швидкісних, силових здібностей. Виявлено, в експериментальній групі достовірно покращилися показники тестів «згинання розгинання рук в упорі лежачі за 30 с», «проба Ромберга», «стрибки з кільцем в руках 2х5 м», «ведення м’яча крізь фішки за 1 хв», (р <0,05; р <0,01), в контрольній групі достовірно (р<0,05) покращилися показники тестів «човниковий біг 4х9 м», «стрибок у довжину з місця», (р < 0,05). Висновки: рекомендовано застосування рухливих ігор в навчально-тренувальному процесі юних спортсменів, які за своєю природою тісно переплітаються зі спортивними іграми.Ірина СобкоМикита ДовбняОлександр ІщенкоОлександр ЗолотухінСтаніслав Поліщук2016-01-12T12:33:46Z2016-01-12T12:33:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19836Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/198362016-01-12T12:33:46ZІнвентар звуків у діалектах: до проблеми витоків української мовиУ дослідженні представлено гіпотезу про місце зародження української мови. Ґрунтуючись на методиці, апробованій іншими вченими, з’ясували, що ймовірним місцем зародження української мови є ареал південно-західних українських говірок.Олександр Іщенко