Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T05:36:03ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2015-03-27T12:51:41Z2015-03-27T12:51:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16659Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/166592015-03-27T12:51:41ZСамостійні заняття у сучасній системі фізичного вихованняНаукові погляди свідчать, що фізична культура незамінний фактор пристосування людини до оточуючого середовища, досягнення довголіття, формування «рухової бази» як рівня фізичного стану, як фундаменту подальшого фізичного, вольового та духовного розвитку.Л. Р. АйунцВ. І. Айунц2014-09-10T10:28:57Z2015-08-15T07:55:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12440Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/124402014-09-10T10:28:57ZПізнавальна самостійність студентів – важливий чинник їх професійної підготовкиОднією з основ підвищення педагогічної майстерності вчителя є самоосвіта. Тому формування у людини уміння самостійно одержувати знання і самостійно оволодівати прийомами пізнавальної діяльності – одна з головних проблем, що стоять перед сучасною школою та вузом.В. О. ЛівковичН. Л. ЯворськаЛ. Р. Айунц2014-09-09T10:00:18Z2015-08-15T07:53:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12439Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/124392014-09-09T10:00:18ZПРАВИЛЬНЕ ДИХАННЯ: НЕОБХІДНИЙ КОМПОНЕНТ ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ’Я Дихання – це життєво важлива функція нашого організму. За допомогою дихання кров насичується киснем, що не обхідно всім органам і тканинам, у першу чергу – головному мозку. Звичайно люди в спокійному стані роблять 17–20 дихальних рухів за хвилину. К. С. ЛазарчукЛ. Р. Айунц2014-02-04T08:12:11Z2015-08-15T05:35:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10459Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/104592014-02-04T08:12:11ZПрактичні матеріали
до комплексної програми з
фізичного виховання у 1 – 4 класах
У практичних матеріалах до «Комплексної програми з фізичного виховання у 1–4 кл.», висвітлюються актуальні питання методики та організації навчальної роботи з дітьми, проведення спортивних свят, використання танцювальних вправ, подано поурочні розробки.Л. Р. АйунцЖ. О. ТвердохлібА. З. Крук2012-01-20T10:22:29Z2015-08-14T23:51:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5906Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/59062012-01-20T10:22:29ZCучасна система фізичної і спортивної підготовкиЛ. Р. Айунц2012-01-20T10:21:57Z2015-08-14T23:51:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5907Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/59072012-01-20T10:21:57ZЗдоров’я сила і граціяУ методичних матеріалах відображено структура попереково-смугастого м’язу; фізіологічні механізми м’язового скорочення та їх зв'язок з методикою силової підготовки. Аналізуються питання удосконалення динамічної постави у процесі навчання і вдосконалення техніки та безпеки виконання силових вправ. Подані терміни, категорії та поняття силового тренування. Обґрунтовується необхідність розвитку швидкості, гнучкості, рухової координації при заняттях силовими вправами. Розкриваються можливості ефективного використання загальнорозвиваючих та силових вправ, які пропонуються для набуття специфічних умінь та навичок і служать освітньому та фізичному розвитку спортсменів.Л. Р. Айунц2012-01-20T10:21:23Z2015-08-14T23:51:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5909Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/59092012-01-20T10:21:23ZГімнастикаУ методичних матерiалах вiдображенi основнi теоретичнi положення курсу «Гімнастики з методикою викладання». Матеріали призначені для студентів факультету фізичного виховання і спорту ЖДУ ім. І.Франка, а також вчителям ЗОШ та інших учбових закладів.
В матеріалах визначені актуальні питання методичних особливостей гімнастики, вимоги до проведення занять і уроків та гімнастична термінологія. Розкриті принципи організації навчально-тренувального процесу, умови запобігання травматизму. В роботі подані принципові питання і сучасний погляд на навчання руховим діям і вправам, техніки гімнастичних вправ і особливості методики гімнастики.
Теоретичні матеріали призначені для самостійної роботи студентів.
Методичну розробку «Гімнастика. (Коротко про головне)» рекомендовано для друку.Л. Р. Айунц2012-01-20T10:19:02Z2015-08-14T23:51:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5910Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/59102012-01-20T10:19:02ZОснови атлетизму (сила і грація)У методичних матеріалах відображено структура попереково-смугастого м’язу; фізіологічні механізми м’язового скорочення та їх зв'язок з методикою силової підготовки. Аналізуються питання удосконалення динамічної постави у процесі навчання і вдосконалення техніки та безпеки виконання силових вправ. Подані терміни, категорії та поняття силового тренування. Обґрунтовується необхідність розвитку швидкості, гнучкості, рухової координації при заняттях силовими вправами. Розкриваються можливості ефективного використання загальнорозвиваючих та силових вправ, які пропонуються для набуття специфічних умінь та навичок і служать освітньому та фізичному розвитку спортсменів.Л. Р. Айунц2012-01-20T09:59:36Z2015-08-14T23:52:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5930Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/59302012-01-20T09:59:36ZПрактичні матеріали до комплексної програми з фізичного виховання у 1 – 4 класах(студентам – практикантам, вчителям початкових класів, вчителям фізичної культури)У практичних матеріалах до «Комплексної програми з фізичного виховання у 1–4 кл.», висвітлюються актуальні питання методики та організації навчальної роботи з дітьми, проведення спортивних свят, використання танцювальних вправ, подано поурочні розробки.
Методичні рекомендації необхідні студентам-практикантам, вчителям фізичної культури, вчителям – класоводам, вони допоможуть глибше оволодіти професійною майстерністю, перейти від авторитарно – примусових до стимулюючих засобів залучення учнів до систематичних занять фізичною культурою.Ж. О. ТвердохлібЛ. Р. АйунцА. З. Крук2012-01-17T10:05:50Z2016-03-07T01:01:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5903Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/59032012-01-17T10:05:50ZЗбір і статистична обробка матеріалів досліджень у фізичної культуріУ навчально – методичних матеріалах визначається необхідність використання методів об’єктивного порівняння окремих сторін практичної діяльності у фізичної культури, які є основою вибору більш ефективного шляху у розвитку і зміцненні фізичного стану людини.
Такий напрямок здійснюється із засвоєнням та практичним використанням сучасних методів логічного виявлення та урівноваження проблем у поєднанні з методами математичної (варіаційної) статистики, які е прикладними для невеликих груп (об’єктів).
Названі матеріали призначені студентам стаціонарної та заочної форми навчання, післядипломної та 2-ї вищої освіти, магістрантам для використання при підготовки самостійних робіт ( курсових, дипломних та ін.) також для оволодіння способами і прийомами об’єктивної дослідницької спрямованості.Л. Р. Айунц2010-05-25T08:56:00Z2016-03-07T01:01:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4184Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41842010-05-25T08:56:00ZЗбір і статистична обробка матеріалів досліджень у фізичної культуріУ навчально – методичних матеріалах визначається необхідність використання методів об’єктивного порівняння окремих сторін практичної діяльності у фізичної культури, які е основою вибору більш ефективного шляху у розвитку і зміцненні фізичного стану людини.
Такий напрямок здійснюється із засвоєнням та практичним використанням сучасних методів логічного виявлення та урівноваження проблем у поєднанні з методами математичної (варіаційної) статистики, які е прикладними для невеликих груп (об’єктів).
Названі матеріали призначені студентам стаціонарної та заочної форми навчання, післядипломної та 2-ї вищої освіти, магістрантам для використання при підготовки самостійних робіт (курсових, дипломних та ін.) також для оволодіння способами і прийомами об’єктивної дослідницької спрямованості.Л. Р. Айунц2009-12-21T08:11:03Z2015-08-14T21:01:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3789Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37892009-12-21T08:11:03ZСистемна взаємодія рухових функцій у світлі поглядів функціональних полів та створення функціонального простору як форми варіативного пристосування і забезпечення стабільності складних рухових дійУ статті розкриваються перспективи узагальненого підходу до досліджень стабільності складних рухових дій, заснованих на поглядах і розробках відомого математика А. М. Ляпунова; використання концептуальних уявлень про "функціональні поля" і "функціональний простір"; визначається об’єктивна роль взаємодії та єдності механізму "варіативність – стабільність", яка доповнює і збагачує системно-структурний аналіз при дослідженні проблем формування і керування складних рухових дій та поведінки.Л. Р. Айунц2009-11-03T09:05:24Z2015-08-14T20:07:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3189Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31892009-11-03T09:05:24ZСистемно-структурний зміст сучасної фізичної і спортивної підготовкиНа основі науково-методичних уявлень розроблена схема складних взаємодій та взаємозв’язку між окремими компонентами, що складають суть системи.Л. Р. Айунц2009-10-08T10:37:59Z2015-08-14T19:31:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2900Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29002009-10-08T10:37:59ZНавчання правильному диханню при виконанні загальнорозвиваючих вправ на заняттях з фізичного вихованняУ статті звертається увага на значну роль спеціальної постановки дихання при виконанні фізичних вправ. Обґрунтовується необхідність розробки методики навчання ефективному диханню в умовах різних рухових дій. Крім того, наголошується на важливості навчання дітей правильному диханню і пропонуються спеціальні комплекси загальнорозвиваючих вправ.Л. Р. АйунцВ. І. Айунц2008-11-11T10:09:38Z2015-08-14T17:23:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/860Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8602008-11-11T10:09:38ZЗміст і спрямованість професійно-прикладної підготовки з фізичного виховання в педагогічних навчальних закладахВизначено зміст, напрямок та особливості професійно-прикладної підготовки з фізичного виховання майбутніх учителів як необхідного компоненту освіти вчителя-вихователя.
Л. Р. Айунц