Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T15:24:11ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2023-07-24T08:35:56Z2023-07-24T08:45:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37715Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/377152023-07-24T08:35:56ZHistorical stages of inclusive education development in the scandinavian countriesН. М. АндрійчукН. А. Сейко2023-02-14T09:58:35Z2023-02-14T10:06:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36114Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/361142023-02-14T09:58:35ZEducation of migrants in the Scandinavian countriesН. М. АндрійчукТ. М. Verhun2023-02-14T09:08:06Z2023-02-14T09:16:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36101Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/361012023-02-14T09:08:06ZМетодика реалізації комунікативно-діяльнісного підходу в умовах дистанційного навчання іноземної мовиН. М. АндрійчукО. П. ПрищепаО. В. СвисюкЗ. А. Білошицькаzoya.biloshytska@gmail.com2022-07-27T12:56:26Z2022-07-27T13:05:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34366Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/343662022-07-27T12:56:26ZInternet educational resources aimed at expansion of innovative opportunities for future social workersІ. Б. СавельчукН. М. АндрійчукД. Д. Бибик2021-05-30T20:26:47Z2021-05-30T20:26:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32727Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/327272021-05-30T20:26:47ZСучасні соціальні технології в освітіУ монографії представлені сучасні соціальні технології в освіті, з’ясовано їх історичне підґрунтя та можливості впровадження в навчаль-ний процес вищих навчальних закладів, в тому числі в процес професійної підготовки фахівців соціальної сфери.
Адресовано спеціалістам у галузі педагогіки, соціальної роботи, науковцям, соціальним працівникам, викладачам, студентам, а також усім, хто цікавиться розробкою сучасних освітніх технологій.Н. М. АндрійчукН. С. БарбелкоГ. П. БіляченкоО. С. МихайловаН. П. ПавликІ. Б. СавельчукН. А. СейкоС. М. СитняківськаІ. В. Тичина2020-07-10T20:44:36Z2020-07-10T20:44:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31385Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/313852020-07-10T20:44:36ZПроектна компетентність викладача як забезпечення якості освітньої діяльностіН. М. Андрійчук2020-06-28T06:16:32Z2020-06-28T06:16:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31348Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/313482020-06-28T06:16:32ZЯкісні та кількісні методи дослідження в курсі «методологія наукових досліджень» для майбутніх соціальних працівниківУ статті обґрунтовано місце й роль якісних та кількісних методів дослідження в процесі вивчення майбутніми соціальними працівниками курсу «Методологія наукових досліджень». З’ясовано основні відмінності між цими видами досліджень як методологічного, так і інструментального характеру. Визначено чотири рівні завдань для виконання студентами під час практичних занять із курсу «Методологія наукових досліджень» – репродуктивний, частково пошуковий, дослідницький, творчий. Наведено приклади з авторської бази завдань для кожного рівня, котрі окреслюють специфіку кількісних та якісних методів дослідження в соціальній сфері, що цілісно репрезентують комплекс дослідницьких методів і методик, які застосовуються в практичній діяльності соціального працівника та сприяють зростанню рівня його методологічної культури.Н. А. СейкоН. М. Андрійчукandriychuknata@mail.ru2020-06-28T06:14:12Z2020-06-28T06:14:12Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31343Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/313432020-06-28T06:14:12ZЯкісні та кількісні методи дослідження в курсі «Методологія наукових досліджень» для майбутніх соціальних працівниківН. М. АндрійчукН. А. Сейко2019-12-05T09:29:31Z2019-12-05T09:29:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30358Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/303582019-12-05T09:29:31ZОсобливості відтворення онімів «Шляху королів» Б. Сандерсона українською мовоюІ. Б. СавельчукН. М. АндрійчукІ. В. Зорницькаavaramira@gmail.com2019-11-07T16:37:46Z2019-11-07T16:37:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30018Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/300182019-11-07T16:37:46ZОснови педагогіки вищої школи. Білінгвальний навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладівНавчально-методичний посібник призначений для студентів магістратури, які вивчають фахові дисципліни англійською мовою. Посібник побудований за принципом білінгвізму. У посібнику подано лекційний матеріал до курсу «Основи педагогіки вищої школи» українською та англійською мовами, тестові завдання для контролю знань українською мовою та питання для самоконтролю англійською мовою. У посібнику вміщено англо-український словник педагогічної термінології та англійський глосарій.
Посібник адресований студентам магістратури, викладачам закладів вищої освіти, науковцям. Його доцільно використовувати у процесі вивчення нормативних педагогічних курсів, на практичних заняттях спецсемінарів та спецкурсів, при написанні курсових і дипломних робіт.С. С. ВітвицькаН. М. Андрійчук2018-04-20T11:35:57Z2018-04-20T11:35:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26983Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/269832018-04-20T11:35:57ZІншомовна компетентність – платформа професійного розвитку в ХХІ столітті : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної студентської конференції для студентів немовних спеціальностейУ збірнику представлені матеріали ІV Міжнародної науково-практичної студентської конференції для студентів немовних спеціальностей, що висвітлюють питання філології, психології, педагогіки, методики викладання іноземних мов, історії, політології, екології, інформатики, менеджменту та економіки.
Для студентів вищих навчальних закладів, аспірантів, наукових та педагогічних працівників.Н. М. Андрійчук2017-12-08T10:03:04Z2017-12-08T10:09:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25966Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/259662017-12-08T10:03:04Z«Мовні стратегії»: розвиток іншомовних компетенцій у студентів немовних спеціальностейАвтор статті акцентує увагу на популяризації вивчення іноземних мов у вищих навчальних закладах, а також на необхідності розвитку у студентів немовних спеціальностей професійно-орієнтованих іншомовних навичок і вмінь в усіх видах мовленнєвої компетенції, рівень сформованості яких визначається на основі освітньо-кваліфікаційної характеристики фахівця. Автор представляє власний проект, який започатковано у Житомирському державному університеті імені Івана Франка. Уведення в дію проекту дозволить оптимізувати процес навчання іноземних мов в університеті за рахунок підвищення якості викладання.Н. М. Андрійчук2017-12-06T14:03:01Z2017-12-06T14:05:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25944Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/259442017-12-06T14:03:01ZПрофесійна підготовка вчителя до роботи в інклюзивному середовищі: скандинавський досвідН. М. Андрійчук2017-12-06T14:02:51Z2017-12-06T14:02:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25943Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/259432017-12-06T14:02:51ZСучасна система інклюзивної освіти ШвеціїН. М. Андрійчук2017-12-06T14:02:20Z2017-12-06T14:02:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25942Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/259422017-12-06T14:02:20ZСпеціальна та інклюзивна моделі освіти у сучасних американських та британських дослідженняхН. М. Андрійчук2017-12-06T14:01:39Z2017-12-06T14:01:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25941Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/259412017-12-06T14:01:39ZHistorical background of inclusive education development in the Nordic countriesН. М. Андрійчук2016-10-31T14:43:35Z2016-10-31T14:43:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22309Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/223092016-10-31T14:43:35ZМодель системи освіти скандинавських країнН. М. Андрійчукandriychuknata@mail.ru2016-10-31T14:43:27Z2016-10-31T14:43:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22308Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/223082016-10-31T14:43:27ZІнклюзивна освіта в сучасній гуманітарній науці: понятійно-категоріальнийН. М. Андрійчукandriychuknata@mail.ru2016-10-31T14:42:27Z2016-10-31T14:42:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22307Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/223072016-10-31T14:42:27ZЗагальна характеристика системи освіти скандинавських країн: порівняльний аспектН. М. Андрійчукandriychuknata@mail.ru2015-09-23T07:15:32Z2015-09-23T07:16:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18609Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/186092015-09-23T07:15:32ZПроблема інклюзивної освіти в сучасних вітчизняних та зарубіжних дослідженняхСтаття має на меті проаналізувати сучасні вітчизняні та зарубіжні дослідження в галузі інклюзивного
навчання. Автор здійснює огляд наукових досліджень щодо освіти дітей з особливими освітніми
потребами, які проводилися в Україні на початку ХХІ століття. Особливу увагу приділено зарубіжному
досвіду, а саме інклюзивному навчанню у скандинавських країнах. Автор класифікує науково-теоретичну
базу, присвячену проблемі інклюзивної освіти в скандинавських країнах за інституційним критерієм і
виділяє три основні групи наукових праць.Н. М. Андрійчукandriychuknata@mail.ru2015-03-19T16:02:43Z2016-03-07T01:03:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16498Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/164982015-03-19T16:02:43ZХарактеристика діяльності учительських семінарій України другої половини ХІХ – початку ХХ століттяН. М. Андрійчукandriychuknata@mail.ru2015-03-19T16:02:22Z2016-03-07T01:03:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16497Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/164972015-03-19T16:02:22ZОрганізація навчання в учительських семінаріях України (кінець ХІХ – початок ХХ століття)Н. М. Андрійчукandriychuknata@mail.ru2015-03-19T16:01:12Z2016-03-07T01:03:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16494Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/164942015-03-19T16:01:12ZСоціокультурні чинники заснування учительських семінарій в УкраїніН. М. Андрійчукandriychuknata@mail.ru2015-03-19T16:01:06Z2016-03-07T01:03:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16492Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/164922015-03-19T16:01:06ZВидатні українські вчені – вчителі народних шкіл і організатори педагогічної освітиН. М. Андрійчукandriychuknata@mail.ru2015-03-19T16:01:00Z2016-03-07T01:03:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16490Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/164902015-03-19T16:01:00ZВимоги до науково-методичної підготовки вчителя народних шкіл в учительських семінаріях (кінець ХІХ – початок ХХ ст.)Н. М. Андрійчукandriychuknata@mail.ru2015-03-13T12:07:50Z2015-03-13T12:07:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16394Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/163942015-03-13T12:07:50ZВпровадження інклюзивного навчання у систему освіти України: реалії та перспективиН. М. Андрійчукandriychuknata@mail.ru2015-03-13T12:06:57Z2016-10-06T14:48:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16393Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/163932015-03-13T12:06:57ZНенормативні граматичні явища у сучасних англомовних пісенних текстахН. М. Андрійчукandriychuknata@mail.ru2015-03-13T12:06:40Z2015-03-13T12:06:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16392Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/163922015-03-13T12:06:40ZФеномен культурної конотації як засіб формування лінгвосоціокультурної компетенції студентів молодших курсів спеціалізованих ВНЗ (на матеріалі творів Агати Крісті)Н. М. Андрійчукandriychuknata@mail.ru2015-03-13T12:06:33Z2015-03-13T12:06:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16391Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/163912015-03-13T12:06:33ZФормування лінгвосоціокультурної компетенції студентів, які вивчають кілька іноземних мов, на заняттях з домашнього читання в спеціалізованих ВНЗН. М. Андрійчукandriychuknata@mail.ru2015-03-13T12:06:29Z2015-03-13T12:06:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16390Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/163902015-03-13T12:06:29ZФормування лінгвосоціокультурної компетенції студентів молодших курсів спеціалізованих ВНЗ на заняттях з домашнього читання (на матеріалі оповідання А.Крісті «Дивний жарт»)Н. М. Андрійчукandriychuknata@mail.ru2015-03-13T12:06:23Z2015-03-13T12:06:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16389Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/163892015-03-13T12:06:23ZПсихолого-педагогічний супровід дітей з вадами зору в умовах інклюзивної освітиН. М. Андрійчукandriychuknata@mail.ru2015-03-13T12:06:17Z2016-03-07T01:03:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16388Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/163882015-03-13T12:06:17ZТекстуальні засоби реалізації сюжетного зміщення в британських детективних оповіданнях (на матеріалі новели Г.К. Честертона «Злочин комуніста»)Н. М. Андрійчукandriychuknata@mail.ru2013-12-26T10:09:28Z2016-03-07T01:02:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10238Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/102382013-12-26T10:09:28ZТекстуальні засоби реалізації сюжетного зміщення в британських детективних оповіданнях (на матеріалі новели Г.К. Честертона "Злочин комуніста")Стаття присвячена аналізу засобів реалізації сюжетного зміщення в детективному оповіданні Г.К. Честертона "Злочин комуніста", яке розлядається з позицій сучасних напрацювань науковців у порівняно новій міждисциплінарній академічній галузі теорії текстуН. М. Андрійчукandriychuknata@mail.ru2013-12-17T10:07:02Z2015-08-15T05:11:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10317Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/103172013-12-17T10:07:02ZТВОРИ ДЕТЕКТИВНОГО ЖАНРУ ЯК ЗАСІБ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ
МОЛОДШИХ КУРСІВ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ВНЗ
Стаття висвітлює лінгвокультурну специфіку та лінгводидактичні особливості кращих зразків
англомовної літератури детективного жанру та пропонує використання цих матеріалів у контексті
навчання англійської мови. Сформульовано висновок, згідно з яким читання літературних творів мовою
оригіналу та застосування відповідних методик навчання дозволяє формувати у студентів уміння та
навички роботи з художнім текстом як формою писемної комунікації, а також допомагає їм засвоїти
мовні та стилістичні ознаки художнього тексту як продукту творчої діяльності письменника.Н. М. Андрійчукandriychuknata@mail.ru2012-05-31T10:00:43Z2015-08-15T01:42:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7469Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/74692012-05-31T10:00:43ZОсновні принципи загальноосвітньої та професійної підготовки вчителя в учительських семінаріях України кінця ХІХ – початку ХХ століттяУ статті визначено принципи загальноосвітньої та професійної підготовки народних вчителів у вчительських семінаріях України кінця ХІХ – початку ХХ століття. Спираючись на архівні матеріали та історико-педагогічні періодичні видання, зроблено висновок, що підготовка майбутніх народних вчителів у вчительських семінаріях включала два аспекти – теоретичний, у межах якого впровадилося вивчення елементів спеціалізованих педагогічних дисциплін, та практичний, результатом якого мала бути підготовка та проведення певної кількості "пробних" уроків, що їх давав кожен семінарист.Н. М. Андрійчукandriychuknata@mail.ru2012-02-07T08:38:25Z2015-08-15T00:21:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6361Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/63612012-02-07T08:38:25ZПедагогічна та загально-просвітницька діяльність народних учителівУ статті представлено аналіз педагогічної та загально-просвітницької діяльності народних вчителів у період з кінця ХІХ – початку ХХ століття.Н. М. Андрійчукandriychuknata@mail.ru2012-02-07T08:36:30Z2016-03-07T01:01:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6364Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/63642012-02-07T08:36:30ZВимоги до науково-методичної підготовки вчителя народних шкіл в учительських семінаріях (кінець ХІХ – початок ХХ ст.)У статті визначаються вимоги до науково-методичної підготовки вчителів народних шкіл, що викладалися в курсі педагогіки в учительських семінаріях України кінця ХІХ – початку ХХ століття. На основі аналізу архівних документів автор робить висновок про рівень підготовки майбутніх народних учителів для роботи із широкими народними масами.Н. М. Андрійчукandriychuknata@mail.ru2012-02-07T08:35:41Z2016-03-07T01:01:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6366Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/63662012-02-07T08:35:41ZВидатні українські вчені – вчителі народних шкіл і організатори педагогічної освітиУ статті описується стан української народної школи на кінець ХІХ – початок ХХ століття. Автор, аналізуючи історико-педагогічну літературу, робить висновок про великий внесок видатних українських вчених – учителів народних шкіл і організаторів педагогічної освіти, в розвиток української народної школи в зазначений історичний період. Акцент зроблено на таких видатних педагогах і просвітителях, як К. Ушинському, М.Драгоманову, Б.Грінченку, С.Васильченку, М.Корфу. Автор проводить паралель із сучасністю і намагається довести, що головні принципи роботи сучасної школи збігаються з метою і завданням української народної школи періоду кінця ХІХ – початку ХХ століття.Н. М. Андрійчукandriychuknata@mail.ru2012-02-07T08:35:08Z2016-03-07T01:01:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6368Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/63682012-02-07T08:35:08ZСоціокультурні чинники заснування учительських семінарій в УкраїніУ статті окреслено соціокультурні чинники заснування учительських семінарій в Україні кін. ХІХ – поч. ХХ ст. Посилаючись на історичні архівні документи, зроблено висновок, що головним соціокультурним чинником заснування учительських семінарій зазначеного періоду була підготовка учителів народних шкіл, за умови збереження станової належності.Н. М. Андрійчукandriychuknata@mail.ru2012-02-07T07:57:28Z2016-03-07T01:01:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6373Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/63732012-02-07T07:57:28ZХарактеристика діяльності учительських семінарій України другої половини ХІХ – початку ХХ століттяУ статті на основі історичних архівних документів та історико-педагогічних періодичних видань охарактеризовано діяльність учительських семінарій України другої половини ХІХ – початку ХХ століття; зроблено висновок про те, що головним завданням учительських семінарій була педагогічна підготовка педагогічних кадрів для сільської місцевості, що викликало певні проблеми та утруднення змістового та організаційного характеру.Н. М. Андрійчукandriychuknata@mail.ru2012-02-07T07:57:05Z2015-08-15T00:23:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6378Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/63782012-02-07T07:57:05ZПідготовка вчителів народної школи в учительських семінаріях України (1860-1817рр.)На основі значного масиву архівних та опублікованих джерел автор аналізує становлення та розвиток учительських семінарій як єдиного джерела підготовки кадрів для народних шкіл в Україні 1860 – 1917рр.Н. М. Андрійчукandriychuknata@mail.ru2012-02-07T07:56:05Z2016-03-07T01:01:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6374Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/63742012-02-07T07:56:05ZОрганізація навчання в учительських семінаріях України
(кінець ХІХ – початок ХХ століття)У статті на основі архівних документів розкрито сутність і зміст організації навчання та їх аналіз в учительських семінаріях України; виявлено специфіку змісту навчання для народних учителів; зроблено висновок про відповідність організації навчання в учительських семінаріях України вимогам соціокультурного середовища на зламі ХІХ – ХХ століть.Н. М. Андрійчукandriychuknata@mail.ru2012-02-07T07:55:29Z2015-08-15T00:23:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6382Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/63822012-02-07T07:55:29ZПідготовка вчителів народної школи в учительських семінаріях України (1861-1917 рр.)У дисертаційному дослідженні здійснено історико-педагогічний аналіз проблеми підготовки вчителів народних шкіл в учительських семінаріях України кінця ХІХ – початку ХХ ст. Встановлено роль та значення земств в розвитку початкової народної освіти в Україні в другій половині ХІХ ст. як організаторів підготовки вчителя для народної школи. Подано характеристику педагогічної та наукової діяльності відомих українських педагогів досліджуваного періоду як організаторів народної школи та підготовки вчителя для системи початкової освіти – К. Ушинського, М. Корфа, С. Васильченка, М. Драгоманова, Б. Грінченка, Т. Лубенця та ін. Визначено головні характеристики та організаційні засади діяльності учительських семінарій України другої половини ХІХ – початку ХХ ст. Доведено, що зміст освіти у вчительських семінаріях складався з таких компонентів: суспільно-духовного, мовного, природничого та спеціального. Виявлено головні тенденції підготовки вчителя народної школи у вчительських семінаріях України у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.Н. М. Андрійчукandriychuknata@mail.ru2009-10-22T10:41:51Z2015-08-14T19:44:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3011Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30112009-10-22T10:41:51ZПідготовка вчителя для народних шкіл України (кінець XIX – початок XX століття) як науково методологічна проблемаУ статті розкриваються науково-методологічні засади аналізу проблеми підготовки вчителя для народних шкіл України кінця ХІХ – початку ХХ століття. Методологію дослідження представлено на трьох рівнях: загальнофілософському, загальнотеоретичному і спеціальному; ієрархізовано наукові підходи до проблеми підготовки вчителя народних шкіл в кінці ХІХ – початку ХХ століття, насамперед герменевтичний, наративний та історіографічний.Н. М. Андрійчук2008-12-08T13:42:54Z2015-08-14T15:40:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1406Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14062008-12-08T13:42:54ZПочаткова народна школа кінця ХІХ – початку ХХ ст. : ретроспектива її становленняУ статті розкриваються етапи становлення початкової народної школи в період кінця ХІХ – початку ХХ століття. На основі аналізу історико-педагогічної літератури та сучасних педагогічних досліджень автор робить спробу довести, що становлення і розвиток освіти серед широких народних мас у зазначений період відбувалися вкрай поволі та з великим опором з боку уряду. Проте цьому процесу сприяло розуміння народних вчителів необхідності освіти всього населення.Н. М. Андрійчук