Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T16:01:28ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2018-11-30T11:54:14Z2018-11-30T11:54:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27789Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/277892018-11-30T11:54:14ZКонцептуальні засади розвитку освіти дорослих: світовий досвід, українські реалії і перспективиЗбірник наукових статей (за матеріалами методологічного семінару «Концептуальні засади розвитку освіти дорослих: світовий досвід, українські реалії і перспективи» Національної академії педагогічних наук України), присвячено висвітленню результатів наукових досліджень і практичного досвіду щодо розвитку освіти різних категорій дорослих. Розглянуто проблеми філософії неперервної освіти – освіти впродовж життя. Викладено особливості освіти дорослих як чинника розвитку людського капіталу в умовах глобалізаційних та євроінтеграційних процесів, а також освітні потреби сучасної дорослої людини. Проаналізовано специфіку професійної підготовки педагогічного персоналу до роботи з різними категоріями дорослого населення. Приділено увагу висвітленню питань професійного навчання і перенавчання незайнятого населення в умовах ринкової економіки, консультування дорослих з розвитку професійної кар'єри. Обґрунтовано положення щодо ролі післядипломної освіти у професійному розвитку фахівців. Охарактеризовано психологічний супровід освіти різних категорій дорослого населення. Розкрито сутність просвітницької діяльності громадських організацій як важливої складової освіти дорослих. Висвітлено окремі аспекти розвитку зарубіжних систем освіти дорослих.В. Г. КременьВ. І. ЛуговийЛ. Б. Лук'яноваІ. Д. БехН. М. АвшенюкО. В. АніщенкоК. О. ВащенкоП. Ю. СаухС. О. СисоєваО. М. ІоноваО. В. Вознюкalexvoz@ukr.netО. І. ОгієнкоО. М. КочубейникО. А. Дубасенюк2018-04-12T06:35:24Z2018-04-12T06:35:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26950Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/269502018-04-12T06:35:24ZПсихологія реклами: технологія впливу на індивідуальну та масову свідомістьАвтори розглядають головні аспекти сенсорно-психологічного та ситуативно-поведінкового впливу реклами на людську психіку. Закладаються концептуальні основи теорії реклами. Аналізуються деякі проблеми технології впливу на індивідуальну й на масову свідомість.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.netІ. Д. БехМ. В. ЛевківськийО. Л. Музика2018-02-24T09:21:18Z2018-02-24T09:21:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26594Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/265942018-02-24T09:21:18ZДеякі аспекти нової виховної парадигми: в контексті творчості А. С. МакаренкаУ статті аналізуються п'ять фундаментальних типів життєвої активності людини, що складають головний зміст її життєдіяльності, і приводяться основні методики їхнього формування. Показується, що розвиток усіх цих типів життєвої активності, котрий мав місце в учбово-виховному закладі А. С. Макаренка, призводить до формування гармонійної особистості.І. Д. БехО. В. Вознюкalexvoz@ukr.netМ. В. Левківський2018-02-09T09:31:11Z2018-02-09T09:31:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26451Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/264512018-02-09T09:31:11ZЛюдське "Я" як самодетермінована сутністьСаме свобода людської особистості робить її унікальною й вільною від долі “біологічного робота”, програма існування якого встановлюється принципом детермінізму. Отже, “Я” людини є тим, за допомо-гою чого людина може вільно й автономно приймати рішення та виявляти свою “вільну волю”, яка в іде-алі знаходиться вище детермінізму світу.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.netІ. Д. Бех2008-12-08T14:10:10Z2015-08-14T13:53:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/444Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4442008-12-08T14:10:10ZОсобистісно зорієнтоване виховання: стратегія проектуванняУ статті викладене теоретико-методологічне обгрунтування суттєвих компонентів вихованняІ. Д. Бех2008-11-18T10:13:28Z2015-08-14T18:20:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/109Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1092008-11-18T10:13:28ZГотовність педагога до інноваційної діяльностіАналізуються зовнішні бар’єри у професійній діяльності педагога щодо реалізації особистісно орієнтованих інноваційних технологій та стратегічні напрямки попередження їх виникнення.І. Д. Бех2008-11-04T10:19:54Z2015-08-14T17:12:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/892Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8922008-11-04T10:19:54ZСтруктура взаєморозуміння у системі "людина - людина": генезис і корекціяЗдійснена спроба на основі теоретичного аналізу й узагальнень найновіших досліджень людинознавчого спрямування з реалізацією синергетичного підходу структурування сутності взаєморозуміння у системі «людина – людина» та формулювання перспективних напрямків її корекції.І. Д. БехО. В. ВознюкМ. В. Левківський2008-10-14T09:24:31Z2015-08-14T13:37:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/453Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4532008-10-14T09:24:31ZОсобистість у духовно-ціннісному виміріОбґрунтовується концепція особистості, детермінанти її становлення, серед яких визначальною є свобода вибору.І. Д. Бех