Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T11:16:59ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2023-05-21T17:29:17Z2023-05-21T17:38:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36858Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/368582023-05-21T17:29:17ZДопрофесійна хореографічна підготовка у структурі початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів: історико-педагогічний аспектТ. О. Благова2018-10-23T08:21:09Z2018-10-23T08:30:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27600Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/276002018-10-23T08:21:09ZФормування професійних компетентностей балетмейстера-педагога у структурі вищої хореографічної освіти: теоретичний аспектТ. О. Благова2017-01-30T18:25:52Z2017-01-30T18:33:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23496Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/234962017-01-30T18:25:52ZДинаміка формування концептів професії балетмейстера в Україні (на матеріалі творчості П. П. Вірського)У даній публікації обґрунтовано значення мистецько-педагогічної спадщини видатного українського хореографа XX ст. П. Вірського у розвитку хореографічної освіти в Україні та формуванні концептів професії балетмейстера. Схарактеризовано провідні тенденції професійної діяльності хореографа-педагога, узагальнено його балетмейстерський доробок, проаналізовано комплекс новаторських художньо-естетичних та загально педагогічних принципів роботи у професійному хореографічному колективі народно-сценічної хореографії.Т. О. Благова2013-10-01T11:44:39Z2015-08-15T04:27:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9752Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/97522013-10-01T11:44:39ZОсобливості хореографічного виховання школярів у системі освіти в Україні: історико-педагогічний аспектУ статті досліджено особливості хореографічного виховання школярів у системі шкільної та
позашкільної освіти в Україні в історико-педагогічному контексті. Проаналізовано основні тенденції,
форми організації, завдання, змістовий компонент загальної хореографічної підготовки дітей та
підлітків в умовах шкільної та дозвіллєвої діяльності. Визначено місце і роль хореографічного
мистецтва в організації виховної роботи зі школярами у першій половині XX ст.Т. О. Благова2012-05-30T08:16:38Z2015-08-15T01:35:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7399Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/73992012-05-30T08:16:38ZРозвиток хореографічної освіти в України в діяльності
Будинків народної творчості (40-50 рр. XX ст.)У статті досліджено функціональне значення Будинків народної творчості у розвитку самодіяльної хореографічної освіти в Україні періоду 40-50 х рр. XX ст. Проаналізовано структуру, динаміку зросту мережі Будинків народної творчості, основні форми організації їх діяльності, спрямовані на процеси становлення й розвитку самодіяльної хореографічної освіти в Україні.Т. О. Благова2010-06-23T07:58:26Z2015-08-14T21:36:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4256Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42562010-06-23T07:58:26ZОсобливості професійної підготовки майбутніх учителів-хореографів у системі педагогічної освітиУ статті досліджуються особливості професійної підготовки майбутніх учителів-хореографів у системі вищої педагогічної освіти. Проаналізовано основні форми, методи організації і зміст навчання студентів-хореографів, значення педагогічної практики у процесі їх професійного становлення. Детально розкрито важливу роль самостійної роботи у підготовці майбутніх учителів-хореографів.Т. О. Благова2008-11-11T10:02:43Z2015-08-14T17:22:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1903Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19032008-11-11T10:02:43ZОрганізація викладання мистецьких дисциплін у системі початкової освіти (друга половина XIX – початок XX століть)Досліджується процес організації викладання художньо-естетичних дисциплін у системі початкової освіти другої половини XIX – початку XX століть. Проаналізовано зміст і основні тенденції викладання предметів мистецтва у початкових навчальних закладах різних типів.Т. О. Благова