Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T13:01:18ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2023-05-26T11:50:11Z2023-05-26T11:53:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36916Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/369162023-05-26T11:50:11ZВідгук офіційного опонента на дисертацію Євдоченко Олени Сергіївни «Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх хіміків у процесі фахової підготовки в закладах вищої освіти»О. А. Блажко2022-01-15T23:20:43Z2022-01-15T23:29:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33618Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/336182022-01-15T23:20:43ZВідгук офіційного опонента на дисертаційне дослідження Авдєєвої Ольги Юріївни на тему «Підготовка майбутнього вчителя хімії до формування гностичних умінь в учнів у позакласній діяльності», подане на здобуття наукового ступеня доктора філософії у галузі знань 01 Освіта/Педагогіка за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні наукиО. А. Блажко2019-02-26T13:13:53Z2019-02-26T13:22:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28462Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/284622019-02-26T13:13:53ZДослідницький потенціал наукової школи вченого: становлення, розвиток, здобуткиО. Г. ЯрошенкоО. А. Блажко2017-09-11T18:41:33Z2017-09-11T18:49:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25229Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/252292017-09-11T18:41:33ZРоль краєзнавства у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класівСтаттю присвячено проблемі краєзнавчої освіти майбутніх учителів початкових класів. На основі аналізу наукової літератури висвітлено погляди зарубіжних та вітчизняних мислителів й педагогів на значення краєзнавства в системі освіти. Головна ідея статті – розкрити місце і роль краєзнавчої освіти в системі професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів. Зроблені висновки можуть бути використані в організації еколого-краєзнавчої діяльності студентів педагогічних коледжів, що матиме позитивний вплив на підвищення рівня професійної компетентності.К. М. ВолохатаО. А. Блажко