Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T09:12:25ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2013-02-19T11:49:16Z2015-08-15T03:37:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9190Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/91902013-02-19T11:49:16ZМОДЕРНІЗАЦІЯ УПРАВЛІНСЬКИХ ФУНКЦІЙ ДИРЕКТОРІВ ШКІЛ У НІДЕРЛАНДАХУ статті здійснено аналіз основних стилів та функцій менеджерів шкіл, виділено основні якості особистості, функції, компетенції керівника голландської освітньої установи. Визначено сутність понять ''менеджер в освіті", ''управління'', ''керівництво''. Здійснено аналіз особливостей управління голландськими школами, проаналізовано філософію однієї зі шкіл в Нідерландах. Проаналізовано результати анкетування, проведеного під час відвідування однієї із голландських шкіл. Виділено чотири фактори, через які управління школою вважається нелегкою справою. Надано рекомендації, яким має слідувати успішний директор.К. В. Бойченко