Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T14:36:25ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2023-10-22T07:22:50Z2023-10-22T07:22:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38144Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/381442023-10-22T07:22:50ZПроблема та шляхи формування soft skills у молодших школярівН. М. МирончукН. В. Бондарчук2023-06-20T11:49:55Z2023-06-20T11:53:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37182Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/371822023-06-20T11:49:55ZОсобливості перекладу англомовних термінів екологічного законодавства ЄС українською мовоюН. В. БондарчукІ. Л. Білюк2009-06-18T11:47:24Z2015-08-14T19:22:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2740Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27402009-06-18T11:47:24ZАктивізація пізнавальної діяльності молодших школярівУ статті представлено досвід щодо активізації пізнавальної діяльності молодших школярів на уроках та в позаурочний час. Розкрито методи та прийоми, які сприяють успішному розв’язанню одного з основних завдань навчання в сучасній школі – навчити учнів самостійно набувати знання, розвивати їх пізнавальний інтерес. Подано власну методику, яка застосовується на уроках математики для спонукання учнів до вирішення проблемних ситуацій, на уроках читання – для виявлення активності учнів через застосування різних видів нестандартних завдань.Н. В. Бондарчук