Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T15:59:21ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2018-03-18T18:43:47Z2018-03-29T21:05:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26789Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/267892018-03-18T18:43:47ZФормування професійно-педагогічної компетентності магістрантів аграрних спеціальностейН. С. Бурмакіна2018-03-10T11:27:47Z2018-03-10T11:36:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26683Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/266832018-03-10T11:27:47ZФормування професійно-педагогічної компетентності магістрантів аграрних спеціальностейН. С. Бурмакіна2017-09-13T09:36:44Z2017-09-13T09:44:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25302Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/253022017-09-13T09:36:44ZФакультативний спецкурс як складова технології формування професійно-педагогічної компетентності магістрантів аграрних спеціальностейНа основі теоретичного аналізу педагогічної літератури визначено поняття ''технологія'' та встановлено компоненти її структури. Проаналізовано основні етапи технології формування професійно-педагогічної компетентності магістрантів аграрних дисциплін. Обґрунтовано залучення до програми навчання в магістратурі аграрного спрямування факультативного спецкурсу ''Формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх викладачів вищих аграрних навчальних закладів''. Подано опис тем, завдань та цілей зазначеного факультативного спецкурсу.Н. С. Бурмакіна2016-10-20T19:20:18Z2016-10-20T19:25:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22219Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/222192016-10-20T19:20:18ZКритерії та показники сформованості професійно-педагогічної
компетентності магістрантів аграрних спеціальностейНа основі теоретичного аналізу педагогічної літератури визначено поняття "професійно-педагогічна
компетентність викладача аграрних спеціальностей ВНЗ". Простежено зв'язок між компонентами
професійно-педагогічної компетентності викладача аграрних спеціальностей і компонентами
професійно-педагогічної компетентності магістранта аграрного фаху. Проаналізовано поняття
"критерій" та "показник". Досліджено питання визначення критеріїв і показників педагогічної
компетентності у роботах науковців. Запропоновано основні критерії та їхні показники для оцінювання
професійно-педагогічної компетентності магістранта-аграрія.Н. С. Бурмакіна