Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T15:35:34ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2015-06-24T19:49:50Z2015-06-24T19:49:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17986Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/179862015-06-24T19:49:50ZТропеїчні засоби вербалізації характерологічних концептів у прозі Дж. ФаулзаТ. М. ОнопрієнкоМ. О. Вербицький2015-06-23T14:35:23Z2015-06-23T14:35:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17943Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/179432015-06-23T14:35:23ZОбразні засоби актуалізації базових концептів у прозі Дж. ФаулзаДипломна робота присвячена когнітивно-прагматичному аналізу образних засобів актуалізації базових концептів у прозі видатного англійського письменника Джона Фаулза.М. О. Вербицький2015-04-20T13:10:53Z2016-03-07T01:03:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17118Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/171182015-04-20T13:10:53ZТропеїчні засоби репрезентації алюзивної образності у прозі Дж. ФаулзаМ. О. Вербицький2015-04-01T12:00:19Z2016-03-07T01:03:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16719Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/167192015-04-01T12:00:19ZТропеїчні засоби репрезентації алюзивної образності у прозі Дж. ФаулзаСтаття присвячена когнітивно-прагматичному аналізу тропеїчних засобів репрезентації алюзивної образності у прозі видатного англійського письменника Джона Фаулза.М. О. Вербицький2014-07-27T10:54:26Z2015-08-15T07:27:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12018Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/120182014-07-27T10:54:26ZОсобливості мелодики англомовної спортивної рекламиОб'єкт дослідження - англомовний телевізійний рекламний дискурс.
Предмет дослідження – просодичні особливості англомовного рекламного дискурсу (на прикладі спортивної реклами).
Мета статті дослідити особливості мелодичних контурів англомовної телереклами.
М. О. Вербицький