Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T07:36:27ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2018-12-10T22:49:59Z2018-12-10T22:49:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27834Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/278342018-12-10T22:49:59ZОсновні аспекти професійно-психологічної готовності педагога до праці в інклюзивному середовищі закладів загальної освітиУ статті розглядаються основні компоненти професійно-психологічної готовності педагогів до впровадження інклюзивного навчання: технологічний, інформаційний та аксіологічний. Окреслено складові основних компонентів готовності, актуалізація яких особливо важлива на початкових етапах впровадження інклюзивної освіти в освітнє середовищеО. В. Вознюкalexvoz@ukr.netО. М. Вознюк