Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T01:05:25ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2016-02-25T09:29:34Z2016-10-06T10:17:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20414Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/204142016-02-25T09:29:34ZПланування безперервного професійного розвитку як
інноваційний компонент змісту методичної підготовки майбутніх учителів іноземних мовУ статті розглядається проблема безперервного професійного розвитку та її місце у системі
професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Проаналізовано особливості організації
тематичного модуля з питань планування безперервного професійного розвитку як інноваційного
компонента змісту методичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов в українських
університетах. Проілюстровано методику опрацювання навчального матеріалу модуля прикладами
завдань, розроблених з урахуванням зарубіжного досвіду в рамках проекту ''Шкільний вчитель нового
покоління''.І. В. СамойлюкевичО. О. Волкова2014-02-21T07:30:59Z2016-10-06T10:07:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10666Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/106662014-02-21T07:30:59ZОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ МОВНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УНІВЕРСИТЕТСЬКІЙ ОСВІТІ СШАУ статті окреслено специфіку організації дослідницької діяльності майбутніх учителів іноземних мов в
американських університетах. Визначено, що напрацювання дослідницьких університетів в освітній,
науковій та інноваційній діяльності забезпечують трансформацію навчальної діяльності студентів у
бік збільшення обсягу і подальшої диверсифікації її дослідницької складової. Наголошено, що
дослідницька технологія сприяє успішній адаптації студентів у сфері обраної професії. Наведено
приклади авторського спостереження за спільною науково-дослідницькою роботою викладачів і
студентів в Університеті Місурі – Сент-Луіс, США.І. В. СамойлюкевичО. О. Волкова2008-12-08T15:00:48Z2015-08-14T13:59:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/366Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3662008-12-08T15:00:48ZТеоретичні передумови формування діалогічної мовленнєвої компетенції на середньому етапі загальноосвітньої школи в опорі на теорію домінуючих здібностейУ статті розглядаються дидактичні, психологічні та лінгвістичні передумови формування діалогічної мовленнєвої компетенції на середньому етапі загальноосвітньої школи в опорі на теорію домінуючих здібностей. Враховуючи предметно-змістовний план іншомовного діалогічного спілкування, автор виділяє два види діалогу, властиві різним сферам спілкування, і дає їх методично релевантну характеристику. З огляду на теорію домінуючих здібностей проведено відбір опор для ефективного навчання діалогічного мовлення в основній школі.О. О. Волкова