Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T07:55:35ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2022-12-02T15:05:55Z2022-12-02T15:05:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35137Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/351372022-12-02T15:05:55ZТеоретичні проблеми креативного менеджменту на засадах креативної освітиІ. В. СаухП. Ю. СаухО. І. Вікарчук2021-09-14T16:35:28Z2021-09-14T16:35:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33174Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/331742021-09-14T16:35:28ZСтратегія створення нових ринків без конкуренціїЛ. Д. ПавловськаО. І. Вікарчук2021-08-31T11:02:36Z2021-08-31T11:02:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33137Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/331372021-08-31T11:02:36ZРекламний креативМета навчального посібника – ознайомити читачів з актуаль-ними аспектами теорії і практики рекламного креативу, дисципліни, в якій поєднуються прагматичність і творчість, спонукати їх до оригінальних, неординарних пошуків вирішення рекламних завдань.
Посібник містить лекційний мареріал, методичні вказівки щодо вивчення кожної з тем, плани практичних занять, завдання для самоконтролю, тести, словник окремих термінів, список рекомендованої літератури.
Розраховано на студентів закладів вищої освіти, спеціалістів у сфері рекламної діяльності, а також викладачів, аспірантів і бізнесменів-практиків.О. І. ВікарчукО. О. КалініченкоС. М. НіколаєнкоІ. О. Пойта2021-05-17T16:39:33Z2021-05-31T15:47:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32644Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/326442021-05-17T16:39:33ZМетодичні матеріали до проходження практик
здобувачами вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 МаркетингМетодичні рекомендації містять загальні вимоги до проходження практик, їх структуру, вказівки до оформлення їх основних розділів, організацію підготовки та порядок захисту роботи.О. І. ВікарчукО. О. КалініченкоС. М. НіколаєнкоІ. О. ПойтаІ. В. Саух2021-05-17T16:38:59Z2021-05-31T15:47:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32643Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/326432021-05-17T16:38:59ZМетодичні матеріали до виконання кваліфікаційних робіт
здобувачами вищої освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 051 Економіка та 073 МенеджментМетодичні рекомендації містять загальні вимоги до виконання кваліфікаційної роботи, її структуру, вказівки до оформлення її основних розділів, організацію підготовки та порядок захисту роботи.О. І. ВікарчукІ. О. КлімоваО. О. КалініченкоС. М. НіколаєнкоІ. О. ПойтаО. В. Харчишина2021-05-17T16:38:19Z2021-05-31T15:46:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32642Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/326422021-05-17T16:38:19ZІнструктивно-методичні матеріали до написання
курсової роботи з освітніх компонент: Маркетинг промислового підприємства,Маркетингова товарна політика, Маркетингове ціноутворення, Маркетингові дослідження, Маркетингові комунікаціїО. І. ВікарчукС. М. НіколаєнкоО. О. КалініченкоІ. О. ПойтаІ. В. Саух2021-04-23T09:32:27Z2021-04-23T09:32:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32561Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/325612021-04-23T09:32:27ZImpact of Covid-19 on the economy and societyО. О. КалініченкоО. І. Вікарчук2020-12-15T15:31:34Z2020-12-15T15:31:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31925Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/319252020-12-15T15:31:34ZЗбірник тез доповідей ІV Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції "Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку"Висвітлення актуальних питань теорії менеджменту та маркетингу. Управління та організація діяльності підприємств.Сучасні тенденції розвитку теорії та практики менеджменту в конкурентному середовищі.Бізнес-процеси та результативність діяльності підприємств. Економічні аспекти Євроінтеграції: аналіз, трудовий потенціал, бізнес-планування. Сучасні тенденції розвитку теорії та практики менеджменту в конкурентному середовищі.Готельно-ресторанний бізнес: особливості, проблеми, перспективи розвитку.О. І. ВікарчукО. О. КалініченкоК. М. КащукІ. О. ПойтаІ. О. Клімова2020-03-11T13:58:05Z2020-03-11T13:58:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30772Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/307722020-03-11T13:58:05ZStrategiczne perspektywy rozwoju wspolczesnego biznesu
Стратегічні перспективи розвитку інноваційного бізнесуПроблеми та перспективи розвитку бізнесу в Україні та ЄвропіО. І. ВікарчукІ. О. ПойтаС. М. НіколаєнкоО. О. Калініченко2019-04-05T12:39:53Z2019-04-05T12:41:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28973Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/289732019-04-05T12:39:53ZАльтернатива сірій зоні та занепаду в економіці УкраїниАктуальною проблемою для розвитку будь-якої країни є боротьба з тіньовою економікою, виведення бізнесу з так званої «сірої зони». Різняться тільки розміри цих зон. За останньою тенденцією, як правило, чим вищий рівень розвитку країни, тим частка тіньової економіки нижча.Л. Д. ПавловськаО. І. Вікарчук2019-02-25T15:26:26Z2019-02-25T15:26:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28405Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/284052019-02-25T15:26:26ZСутність інноваційного потенціалу підприємстваРозглянуто системний аналіз підходів щодо сутності інноваційного потенціалу, визначено його місце у загальному потенціалі підприємстваО. І. ВікарчукІ. О. Клімова2018-10-11T13:27:31Z2018-10-11T13:27:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27572Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/275722018-10-11T13:27:31ZМаркетинг персоналу, як інструмент вдосконалення управління діяльністю підприємстваО. І. ВікарчукЮ. Гуральчук2018-09-05T12:28:40Z2018-09-05T12:28:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27381Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/273812018-09-05T12:28:40ZThe development perspectives of international marketing in conditions of integrationО. І. Вікарчук2018-06-11T12:34:04Z2018-06-11T12:34:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27139Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/271392018-06-11T12:34:04ZAmbient media як новий вид рекламиО. І. ВікарчукА. Славінський2018-06-11T12:33:34Z2018-06-11T12:33:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27138Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/271382018-06-11T12:33:34ZПроблеми застосування система маркетингового менеджментуО. І. ВікарчукМарина Приведенюк2018-06-11T12:31:47Z2018-06-11T12:31:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27135Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/271352018-06-11T12:31:47ZРозвиток мобільного маркетингу в УкраїніО. І. ВікарчукО. Любчак2018-05-14T08:36:37Z2018-05-14T08:41:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27070Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/270702018-05-14T08:36:37ZМаркетинг персоналу як фактор реалізації кадрової стратегії підприємстваО. І. ВікарчукО. М. Коберник2018-05-14T08:36:11Z2018-05-14T08:36:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27069Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/270692018-05-14T08:36:11ZМаркетинг послуг в сучасній економіціО. І. ВікарчукМ. Давидчук2018-05-14T08:35:48Z2018-05-14T08:37:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27068Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/270682018-05-14T08:35:48ZМаркетинг персоналу в умовах ринкової економікиО. І. ВікарчукС. Чупріна2018-05-14T08:34:07Z2018-05-14T08:34:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27065Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/270652018-05-14T08:34:07ZЗбірник тез доповідей VIІІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції
«Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.»О. І. ВікарчукТ. В. БоцянС. М. НіколаєнкоО. О. КалініченкоІ. О. ПойтаІ. В. Мосійчукmosiychuk_i@ukr.netК. М. КащукІ. О. Клімова2018-02-02T16:17:25Z2018-02-02T16:17:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26328Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/263282018-02-02T16:17:25ZСтворення іміджу підприємства, його оцінювання та шляхи покращенняО. І. ВікарчукЮ. Гурульчак2018-02-02T16:16:41Z2018-02-02T16:16:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26326Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/263262018-02-02T16:16:41ZІТ-технології як засіб підвищення маркетингової комунікативності сучасного підприємстваО. І. ВікарчукА. Криворученко2018-02-02T16:14:52Z2018-02-02T16:14:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26322Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/263222018-02-02T16:14:52ZСтан та перспективи професійного розвитку трудового потенціалу УкраїниО. І. ВікарчукО. Любчак2018-02-02T16:13:52Z2018-02-02T16:13:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26320Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/263202018-02-02T16:13:52ZСучасні тенденції управління та розвитку персоналу підприємстваО. І. ВікарчукТетяна Колодюк2018-01-15T11:16:34Z2018-01-15T11:16:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26155Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/261552018-01-15T11:16:34ZРоль маркетингу в системі управління підприємствомО. І. ВікарчукО. Коберник2018-01-15T11:12:00Z2018-01-15T11:12:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26150Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/261502018-01-15T11:12:00ZУправління та організація діяльності підприємствО. І. ВікарчукС. Чупріна2017-12-22T09:39:39Z2017-12-22T09:39:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26037Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/260372017-12-22T09:39:39ZСтратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвиткуВ збірнику представлені тези доповідей студентів та молодих науковців учасників І
Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Стратегічні
імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку».О. І. ВікарчукЛ. Д. ПавловськаІ. О. ПойтаІ. В. Мосійчукmosiychuk_i@ukr.netО. О. КалініченкоІ. О. КлімоваК. М. КащукС. М. Ніколаєнко2017-12-22T09:38:45Z2017-12-22T09:38:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26035Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/260352017-12-22T09:38:45ZІмплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвиткуДосліджено наукові засади та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств, зокрема, уточнено понятійний апарат проблеми дослідження, встановлені особливості формування концептуальних засад інноваційного маркетингу, удосконалені методики оцінки маркетингової діяльності підприємств, досліджені актуальні аспекти моделювання конкурентного статусу та маркетингу персоналу підприємств. Визначені особливості маркетингової діяльності підприємств та управління нею за сучасних умов господарювання, зокрема, в Україні в цілому, управління умовами трудової діяльності та розвитком персоналу, event-менеджменту.
Для науковців, викладачів, аспірантів, магістрів, студентів, керівників, спеціалістів та працівників національної економіки.Л. Д. ПавловськаО. І. ВікарчукС. М. НіколаєнкоО. О. КалініченкоІ. О. ПойтаІ. О. КлімоваК. М. КащукІ. В. Мосійчукmosiychuk_i@ukr.netТ. В. Боцян2017-11-03T18:26:56Z2017-11-03T18:26:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25616Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/256162017-11-03T18:26:56ZОсобливості формування концептуальних засад інноваційного маркетингу підприємстваО. І. Вікарчук2017-01-16T08:27:09Z2017-01-16T08:31:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23302Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/233022017-01-16T08:27:09ZІнноваційний маркетинг як чинник конкурентоспроможності та соціально-економічного розвитку підприємстваУ реаліях стрімкого розвитку ринку стає дедалі важче
дослідити попит, сформувати чітке уявлення про уподобання
споживачів та здійснити ефективний маркетинговий вплив на них.О. І. Вікарчук2017-01-16T08:24:46Z2017-01-16T08:25:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23301Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/233012017-01-16T08:24:46ZРозвиток освітнього маркетингу в сучасному українському суспільствіСтаттю присвячено гострим проблемам розвитку освітнього маркетингу в сучасному українському
суспільстві, його вплив на модернізацію національної системи освіти. Охарактеризовано процес
розвитку освітніх послуг в Україні.О. І. ВікарчукО. О. КалініченкоІ. О. Пойта2016-07-05T13:02:14Z2017-05-26T12:52:12Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21605Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/216052016-07-05T13:02:14ZМаркетинг послуг як інструмент економічного розвиткуСфера послуг на сьогодні характеризується високими темпами
розвитку, поступово займаючи домінуюче становище у світовій
економіці, що зумовлює необхідність значної уваги маркетингової
наукової спільноти до даної сфери дослідження.О. І. Вікарчук2016-05-16T06:43:58Z2016-05-16T06:43:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20947Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/209472016-05-16T06:43:58ZПроблеми та перспективи розвитку міжнародного маркетингу в умовах інтеграціїМіжнародний маркетинг є одним з найважливіших напрямків, в яких розвивається наука i практика маркетингу, набуваючи відносну самостiйнiсть. В значній мiрi правомірно говорити, що міжнародний маркетинг являється «вищою школою» маркетингу.О. І. Вікарчук2016-04-05T08:49:43Z2016-04-05T08:49:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20696Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/206962016-04-05T08:49:43ZКонцесія у трансформаційній економіціЕволюційний процес трансформації соціально-економічного механізму господарювання в Україні пов’язаний з кардинальними перетвореннями відносин власності, формуванням на їх основі інноваційно-інвестиційного середовища та розвитком реального сектора економіки. Принциповим завданням, яке виникло перед вітчизняною економічною наукою, є вибір альтернативних способів підвищення ефективності використання державного та комунального майна на засадах реформування відносин власності, переходу до прогресивних форм господарювання за рахунок стимулювання інвестиційної діяльності, розвитку виробничої та соціальної інфраструктур на підприємствах різних галузей народного господарства. У вирішенні цих проблем особливої актуальності набуває розробка та вдосконалення взаємовідносин між суб’єктами господарювання, що побудовані на концесійних засадах. З огляду на це постає необхідність глибокого теоретичного вивчення та методологічного обґрунтування як самої природи виникнення концесій – об’єктів, суб’єктів, основних рис і наслідків їх прояву в господарській діяльності, так і особливостей функціонування концесійних відносин у певних галузях економіки, зокрема в комунальній сфері та дорожньому господарстві.О. І. Вікарчук2015-12-23T07:35:07Z2015-12-23T07:35:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19652Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/196522015-12-23T07:35:07ZФормування соціально-економічної відповідальності у маркетингуРозглянуто сучасний рівень формування соціально-економічної відповідальності бізнес-структур і забезпечення конкурентоспроможності як критерію ефективності соціально орієнтованих маркетингових програм. Автор не тільки ставить завдання встановити відповідність між зазначеними категоріями, але й виявити критерій ефективності соціально орієнтованих маркетингових рішень.О. І. ВікарчукА. О. Сахненко2015-10-22T20:18:46Z2015-10-22T20:18:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18861Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/188612015-10-22T20:18:46ZШляхи і напрямки вдосконалення інноваційної культури в сфері людського капіталуЕкономічний розвиток підприємств безпосередньо пов'язаний зі здатністю виробляти конкурентоспроможну продукцію.О. І. Вікарчук2015-05-22T10:22:36Z2015-05-22T15:04:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17407Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/174072015-05-22T10:22:36ZМаркетингові інновації, основні чинники конкурентоспроможності підприємстваУспіх роботи підприємств часто залежить від змін, що відбуваються на тих ринках, з якими немає безпосереднього контакту. Необхідними стають використання різних форм входження на нові ринки, диференціація стратегій, що застосовуються, прийняття організаційно-правових норм інноваційного маркетингу. О. І. Вікарчук2015-05-22T10:21:00Z2015-05-22T15:04:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17404Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/174042015-05-22T10:21:00ZСоціально-етичний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємстваМетою використання соціально-етичного маркетингу(соціально-відповідального маркетингу) є поєднання інтересів виробників, споживачів і суспільства в цілому. Соціально-етичний маркетинг має в основі такі важливі та поширені поняття як етика, маркетинг, соціум. Етика виступає як система норм та правил поведінки людини або групи людей. Соціум становить собою соціальну сферу життя суспільства.О. І. Вікарчук2015-02-04T13:31:39Z2015-02-04T13:31:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15315Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/153152015-02-04T13:31:39ZСтратегічні аспекти інвестування в інноваційній сфері
Розглянуто актуальні питання стратегічних аспектів інвестування в інноваційній сфері. Автор робить акцент на проблемах інвестиційної активності, розвитку підприємницької діяльності, пропонує шляхи їх розв’язання. Особливу увагу приділено проблемам розвитку інвестиційно-інноваційної сфери.О. І. Вікарчук2015-02-04T13:30:52Z2015-02-04T13:30:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15314Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/153142015-02-04T13:30:52ZОсобливості формування інноваційної культури підприємстваУ статті розкрито сутність і особливості формування інноваційної культури та підтверджено її значення в розвитку інноваційної діяльності підприємства. Визначено роль і місце інноваційної культури у процесі реалізації інноваційної стратегії розвитку підприємства. Виділено основні завдання і принципи формування ефективної інноваційної культури.О. І. Вікарчук2015-02-03T11:21:04Z2015-02-03T11:21:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15285Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/152852015-02-03T11:21:04ZКонцесія – високоефективна система управління майномВ статті розкриті сучасні засоби комунікації та вільний рух капіталів, які сприяють зникненню економічних кордонів і пожвавленню світової торгівлі. Саме в цьому контексті розглядаються перспективи розвитку концесійних відносин в Україні. Висвітлені особливості переходу від централізовано-планової до ринкової економіки. О. І. Вікарчук2015-02-03T11:11:38Z2015-02-03T11:11:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15282Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/152822015-02-03T11:11:38ZІнтенсифікація інноваційної діяльності підприємстваСеред передумов економічного зростання інноваційний складник посідає особливе місце. Однак донині не прийнято державної стратегії інноваційного розвитку. Водночас вітчизняна економіка потребує значної уваги до процесів підвищення ефективності виробничої структури, розвитку внутрішнього ринку та експортно орієнтованої діяльності. О. І. Вікарчук2015-02-03T09:35:52Z2015-02-03T09:35:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15276Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/152762015-02-03T09:35:52ZІнноваційно-інтеграційний шлях розвитку України
Регіональні чинники у системі факторів міжнародної конкурентоспроможності країн світу відіграють дедалі більшу роль, що проявляється у формуванні національних регіонів з високим конкурентним статусом, світових міст, високотехнологічних кластерів, які власне і визначають диспозицію держав у ієрархії глобальних конкурентних відносин.О. І. Вікарчук2015-02-03T09:35:02Z2015-02-03T09:35:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15274Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/152742015-02-03T09:35:02ZІнноваційна культура як функціональна підсистема інноваційного потенціалу підприємстваРозглянуто системний підходів щодо сутності інноваційної культури, визначено її місце у загальному потенціалі підприємства. Запропоновано підходи до побудови ефективного управління підприємством з огляду характерних особливостей інноваційної культури , яка є результатом соціально-економічної взаємодії суб'єктів інноваційної діяльності підприємства.О. І. Вікарчук2015-02-03T09:34:25Z2015-02-03T09:34:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15273Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/152732015-02-03T09:34:25ZІнноваційна культура, як ідеологія управління діловою активністю підприємстваУ статті розглянуті характерні особливості управлінських підходів до формування інноваційної культури. Особливу увагу приділено людському капіталу у сучасному соціумі та розвитку високої культури між учасниками економічних відносин. Сформовані та визначені головні завдання інноваційної культури, що знайшли концентроване впровадження через функції, структуру і фактори ділової активності підприємства.О. І. Вікарчук2015-02-03T09:33:53Z2015-02-03T09:33:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15272Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/152722015-02-03T09:33:53ZІнноваційна культура як ефективний метод управлінняРозглянуто поняття, значення і сутність інноваційної культури в процесі управління підприємством. Визначено основні передумови, економічні пріоритети і концептуальні аспекти, які спонукають українських управлінців впроваджувати інноваційну культуру як ефективний метод управління. Обґрунтовано роль інноваційної культури в інноваційній системі підприємства. Удосконалено понятійний апарат інноваційної культури як соціально-економічної категорії, визначено її основні завдання та функції. О. І. Вікарчук2015-02-03T09:33:28Z2015-02-03T09:33:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15271Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/152712015-02-03T09:33:28ZІнноваційна культура: особливості та перспективиГлобалізаційні впливи, інтенсифікаційні процеси в інформаційному просторі спричинили появу нового явища - інноваційної культури, яка стала предметом дослідження економічної, соціологічної, психологічної, педагогічної та інших наукових галузей. Сьогодні інноваційна культура розглядається як один із головних каналів активізації суб’єктів діяльності всіх галузей.О. І. Вікарчук2015-02-03T09:33:04Z2015-02-03T09:33:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15270Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/152702015-02-03T09:33:04ZІнвестиційний фактор у формуванні та нарощуванні ресурсного потенціалу
Стаття присвячена дослідженню ролі інвестицій у формуванні ресурсного потенціалу. Особливу увагу приділено ролі бюджетних та іноземних інвестицій.О. І. Вікарчук2015-02-03T09:32:32Z2015-02-03T09:32:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15269Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/152692015-02-03T09:32:32ZБюджетна стратегія і фінансові аспекти інвестувано-інноваційної сфериУ статті розглянуто актуальні питання бюджетної політики. Автор акцентує на проблемах інвестиційної активності, розвитку підприємницької діяльності, пропонує шляхи їх розв’язання. Особливу увагу приділено фінансовому забезпеченню інвестиційно-інноваційної сфери.О. І. Вікарчук2014-12-02T07:35:30Z2015-08-15T10:39:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14205Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/142052014-12-02T07:35:30ZІнноваційна культура як система взаємозв’язку зовнішнього і внутрішнього середовища підприємстваВ статті розглянуті характерні особливості управлінських підходів до формування інноваційної культури. Особливу увагу приділено людському капіталу у сучасному соціумі та розвитку високої культури між учасниками економічних відносин. Сформовані та визначені головні завдання інноваційної культури, що знайшли концентроване впровадження через функції, структуру і фактори ділової активності підприємства. Обґрунтовані основні моменти впливу інноваційної культури на зовнішнє і внутрішнє середовище підприємства.О. І. Вікарчук2014-10-13T09:04:22Z2015-08-15T08:43:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13040Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/130402014-10-13T09:04:22ZКонцептуальні засади інноваційного розвитку корпоративної культури на підриємствах харчової промисловостіЗначна увага приділяється визначенню пріоритетів та конкретизації важелів модернізації сфери соціально-трудових відносин, системи освіти та професійної підготовки, уточненню курсу демографічної, соціальної та економічної політики України.О. І. Вікарчук2014-10-08T10:24:59Z2015-08-15T08:37:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12983Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/129832014-10-08T10:24:59ZРоль інноваційної культури у процесі відродження людського капіталуЗначна увага приділяється проблемам і перспективам управління людським капіталом на макро- та мікроекономічному рівнях в контексті пріоритетів становлення соціально орієнтованої держави.О. І. Вікарчук2013-02-27T12:14:45Z2015-08-15T03:42:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9245Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/92452013-02-27T12:14:45ZІнноваційна культура як складова інноваційного процесуО. І. Вікарчук2012-09-17T12:14:26Z2015-08-15T01:59:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7756Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/77562012-09-17T12:14:26ZІнвестиційний фактор у формуванні ресурсного потенціалуСтаття присвячена дослідженню ролі інвестицій у формуванні ресурсного потенціалу. Особливу увагу приділено ролі бюджетних та іноземних інвестиційО. І. Вікарчук2012-09-17T11:31:52Z2016-03-07T01:01:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7755Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/77552012-09-17T11:31:52ZІнноваційний потенціал: основа розробки стратегії розвитку підприємстваСтаття присвячена вивченню інноваційного потенціалу як сучасного інструменту управління, основи зростання показників ефективності господарювання, конкурентоспроможності підприємства та його окремих складових. Запропоновані елементи організаційного механізму управління які впливають на інноваційний потенціал підприємства.О. І. Вікарчук2012-09-17T11:31:25Z2015-08-15T01:59:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7753Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/77532012-09-17T11:31:25ZФункції освітнього менеджменту як інструмент інноваційної педагогічної діяльностіУ статті розглянуто функції освітнього менеджменту інформаційно-аналітична, мотиваційно-цільова, планово-прогностична, організаційно-виконавча, контрольно-діагностична, регулятивно-корекційна, проведено класифікацію та проаналізовано їх зміст.О. І. Вікарчук2012-09-17T10:20:09Z2015-08-15T01:59:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7746Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/77462012-09-17T10:20:09ZІнноваційний менеджмент в Україні як складова загальної системи управління підприємствомВ статті розглянута необхідність інновацій в організаційній, виробничій, фінансовій, науковій сферах. Запропоновано створення механізму управління інноваційними процесами та системи інноваційного менеджменту на підприємствахО. І. Вікарчук2012-09-17T10:19:30Z2015-08-15T01:59:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7748Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/77482012-09-17T10:19:30ZІнноваційна складова сучасної аграрної політики УкраїниУ статті розглянуто актуальність інноваційної складової в сучасній аграрній політиці України. Розкрито особливості інноваційної моделі для забезпечення науково-інноваційної системи ринку необхідними професійними послугами з питань управління процесами, правового та економічного супроводження корпоратизації відносин, капіталізації і комерціалізації науково-інноваційних досягнень. Показано необхідність використання основних економіко-правових принципів при здійсненні сучасної галузевої інноваційної політики для удосконалення нормативно-правової бази з регулювання інноваційної діяльності, основним завданням якої має стати розробка пропозицій щодо реструктуризації підприємств аграрного секторуО. І. Вікарчук2012-09-17T10:18:45Z2015-08-15T01:59:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7749Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/77492012-09-17T10:18:45ZМіжнародний туризм як форма інтеграційних процесів УкраїниУ статті розглядається міжнародний туризм як одна із форм зовнішньоекономічних відносин України. Акцентується увага на проблемах інтеграційних процесів розвитку міжнародного туризму, розкривається його особливість та визначаються перспективи європейської інтеграції України в цій сферіО. І. Вікарчук2009-11-26T08:21:43Z2016-03-07T01:01:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3560Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35602009-11-26T08:21:43ZІнноваційний потенціал: основа розробки стратегії розвитку підприємстваСтаття присвячена вивченню інноваційного потенціалу як сучасного інструменту упрвління, основи зростання показників ефективності господарювання, конкурентоспроможності підприємства та його окремих складових. Запропоновані елементи організаційного механізму управління, які впливають на інноваційниїх потенціал підприємства. О. І. Вікарчук