Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T05:22:44ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2014-02-19T08:39:11Z2015-08-15T05:47:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10643Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/106432014-02-19T08:39:11ZРЕАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ЗАСАД БАГАТОМОВНОСТІ У ПРОЕКТАХ EUROCOM
У статті проаналізовано основні концептуальні засади дидактики багатомовності
(Mehrsprachigkeitsdidaktik) у педагогіці ФРН та досліджено особливості впровадження її ключових
положень у практику навчання іноземних мов у Німеччині. У центрі уваги – проект EuroCom, який
розглядається як один з ефективних інструментів формування індивідуальної багатомовності громадян
за рахунок паралельного вивчення споріднених мов, розвитку мовної уваги та трансферу мовних знань
та навичок іншомовного навчання.В. А. Гаманюк