Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T18:00:17ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2023-07-07T08:43:22Z2023-07-07T08:43:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37671Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/376712023-07-07T08:43:22ZВикористання електронних навчальних ресурсів для формування риторичної компетентності майбутніх вчителів педагогічних коледжівО. А. КучерукО. І. ГилярськаО. В. КараманГ. Р. КорицькаН. М. Дика2023-04-28T12:33:26Z2023-04-28T12:42:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36650Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/366502023-04-28T12:33:26ZФормування професійно орієнтованої риторичної компетентності майбутніх учителів у педагогічних коледжахО. І. Гилярська2020-06-08T14:36:32Z2020-06-08T14:36:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31150Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/311502020-06-08T14:36:32ZСтановлення та розвиток педагогічної риторики у часи Середньовіччя, Відродження та період Нового часуУ статті представлено результати історичного досвіду красномовства з погляду педагогічної риторики. Установлено, що формування риторичної компетентності неможливе без осмислення спадщини педагогічної риторики. На основі аналізу праць науковців досліджено становлення та розвиток педагогічної риторики у часи Середньовіччя, Відродження та період Нового часу. Виявлено, що в наведених фактах простежуються закономірності риторичного і розвивального підходів у мовленні педагогів. Встановлено, що в основі принципів вітчизняної педагогічної риторики лежать положення античної класичної риторики, розвинуті на основі власної культури та освіти, і християнські впливи. Визначено перспективи дослідження проблеми розвитку педагогічної риторики.О. І. Гилярська