Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T06:41:43ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2015-05-26T08:30:55Z2015-05-26T08:39:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17499Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/174992015-05-26T08:30:55ZМетоди навчання в інструментальному класі майбутніх учителів в умовах модульно-рейтингової організації підготовкиУ статті представлено результати експериментального дослідження методів навчання в інструментальному класі майбутніх учителів в умовах модульно-рейтингової підготовки. Розглянуто поняття "модуль" як основа модульно-рейтингового навчання студентів та "модульний підхід" як один із видів особистісно-орієнтованого підходу в процесі навчання мистецтва. З’ясовано проблеми застосування цієї організації навчального процесу в інструментальному класі. Обґрунтовано найбільш ефективні методи підготовки студентів на засадах модульності. І. К. Глазунова