Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T14:24:27ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2014-11-05T10:58:09Z2015-08-15T09:44:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13645Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/136452014-11-05T10:58:09ZЕтапи підготовки майбутніх вчителів-класних керівників до
впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи України
У статті відзначено недостатню обґрунтованість концептуальних завдань ґендерної підготовки
студентів та доведено необхідність розробки системи підготовки студентів-майбутніх класних
керівників до впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи України. Визначено основні
етапи цієї підготовки. З урахуванням специфіки навчального процесу у вищому педагогічному закладі
освіти розкрито зміст кожного з етапів підготовки студентів-майбутніх класних керівників до
впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи.М. В. Гоголь-Саврій