Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T05:47:40ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2015-09-23T07:36:46Z2015-09-23T07:43:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18614Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/186142015-09-23T07:36:46ZПсихолого-фізіологічні основи навчання англійської мови в початковій школіСтаттю присвячено характеристиці психологічних і фізіологічних особливостей учнів молодшого
шкільного віку. Особливу увагу приділено визначенню ефективних методів і прийомів навчання
англійської мови у школі першого ступеня. З метою запобігання труднощів у вивченні іноземної мови
рекомендовано використовувати елементи інтерактивного навчання. Серед найбільш ефективних
названо наступні методи: метод "асоціативного куща", "мікрофон", метод проектів, робота в парах,
робота в групах тощо.І. В. Головськаgolovskaya-ira@yandex.uaІ. П. Петренкоinnapetrenko@bk.ru