Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T07:14:56ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2014-06-19T10:32:48Z2015-08-15T07:03:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11717Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/117172014-06-19T10:32:48ZНЕОБХІДНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В ТУРИЗМІВ даній статті викладено основні переваги використання маркетингових комунікацій в туристичній індустрії. Проаналізовано найбільш ефективні методи впливу реклами на діяльність споживачів та завоювання нових сегментів ринку.І. О. Гольцман2014-06-19T10:31:30Z2015-08-15T07:03:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11715Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/117152014-06-19T10:31:30ZТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ В КАДРОВОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІВ статті проаналізовано наукові підходи формування мотиваційного механізму як важливого чинника, який забезпечує конкурентоспроможність сучасного підприємства та визначено актуальні проблеми мотивації та стимулювання праці І. О. Гольцман2014-06-19T09:33:21Z2015-08-15T07:03:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11712Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/117122014-06-19T09:33:21ZТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ ПОСЛУГ В СУЧАСНИХ УМОВАХ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИСтаття присвячена проведенню аналізу закономірностей та сталих тенденцій розвитку ринку послуг в умовах ринкової економіки. Розглянуто основні переваги та недоліки розвитку ринку послуг в Україні.І. О. Гольцман2014-06-19T09:12:05Z2015-08-15T07:03:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11711Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/117112014-06-19T09:12:05ZОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ РЕКЛАМИ В ТУРИСТИЧНІЙ ІНДУСТРІЇВ даній статті викладено основні переваги використання реклами в туристичній індустрії. Проаналізовано найбільш ефективні методи впливу реклами на діяльність споживачів та завоювання нових сегментів ринку.І. О. Гольцман2014-06-19T09:10:44Z2015-08-15T07:02:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11709Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/117092014-06-19T09:10:44ZРОЗВИТОК РИНКУ ПОСЛУГ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇСтаття присвячена проведенню аналізу закономірностей та сталих тенденцій розвитку ринку послуг в умовах розгортання процесу глобалізації економіки. Розглянуто основні переваги та недоліки розвитку ринку послуг в Україні.І. О. Гольцман2014-06-17T08:42:58Z2015-08-15T06:56:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11632Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/116322014-06-17T08:42:58ZРОЛЬ МОТИВАЦІЙНОГО МЕХАНІЗМУ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМВ статті проаналізовано наукові підходи мотиваційного механізму в системі управління персоналом та визначено актуальні проблеми мотивації та стимулювання праці в умовах сучасного підприємстваІ. О. Гольцман