Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T11:47:18ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2008-11-25T11:15:45Z2015-08-14T18:53:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2450Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24502008-11-25T11:15:45ZВимоги до організації особистісно-орієнтованого навчання з використанням інформаційно-комунікаційних технологійУ статті визначаються поняття, виявляються особливості та цілі особистісно-орієнтованого навчання. Виділяються вимоги до організації навчання, орієнтованого на особистість студента, в умовах використання інформаційно-комунікаційних технологій. Робиться висновок про те, що комплексне використання сучасних ІКТ сприяє виконанню ряду методологічних вимог до навчання, орієнтованого на особистість студента.О. М. Гончарова2008-11-11T10:24:21Z2015-08-14T17:27:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1120Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11202008-11-11T10:24:21ZТипізація засобів сучасних інформаційно-комунікативних технологій за видами інформаційної діяльностіУ статті визначено зміст компонентів діяльності учителя з урахуванням новітніх досягнень в галузі інформаційно-комунікативних технологій, здійснено класифікацію засобів ІКТ.О. М. Гончарова